• Anonym (e)

Hon vill inte träffa min son

Anonym (Orolig) skrev 2018-08-13 20:38:54 följande:
    Tack för svaret!

Min son har just insett att hans pappa har en relation med en kvinna som inte verkar tycka om honom. Det funkar inte, för det sårar min son och försämrar vår relation som far och son.

Relationen till min nya kvinna kan bara räddas om hon skaffar en fungera de relation med min son så att han känner sig omtyckt tror jag. Den ambitionen säger hon sig ha, men hon verkar inte kunna förverkliga den än så länge. Det är för att hon själv haft ambitionen som jag väntat ut henne och inte brutit tidigare. Hon har själv sagt att hon vill ha en ?moster?-roll, och inte en bonusmamna-roll, så mina förväntningar ligger där. Men en moster brukar vara någon som VILL träffa dig. Det skiner igenom så otroligt väl när någon inte vill det, och barn har radar för sånt.

Nu kanske det låter som att jag har bestämt mig, men jag är väldigt ledsen och uppgiven i kväll. Tack för all input.
    Men snälla du, hon ljuger! Förstår du inte det? Det har gått 3 år, hade hon velat skapa en relation till ditt barn så hade hon gjort det. Vakna!
Svar på tråden Hon vill inte träffa min son