Inlägg från: Anonym (LÄMNA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (LÄMNA)

Hon vill inte träffa min son

Om man älskar någon så har man ett intresse i personen och personens relationer med andra. Man är mån om att den man älskar ska ha det bra. Man är mån att lära känna andra personer som den man älskar i sin tur älskar. Man respekterar de relationerna om man respekterar sin partner.

Hon älskar dig inte utan vill bara ha dig för sig själv utan konkurrens från ett barn. Och hon borde skämmas. Ställ dig frågan om ditt barn är viktigare för dig än din partner.

En person som inte gillar barn, oavsett kön, är ingen bra person att dela sitt liv med och det gäller även om man inte ska skaffa barn själva. Men det är min personliga åsikt.

Fy vad jobbigt det måste vara för din pojke att känna av det här!!! Att hon inte är barnkär, inte vill träffa honom...

Det finns massor av bra människor i världen. Inse att du har dragit en rejäl nitlott men ha tilltro till att du kan skaffa en konstruktiv relation med en sympatisk kvinna. De finns i massor :)
    Jag kan inte råda dig till något annat än att lämna henne med omedelbar verkan.

Svar på tråden Hon vill inte träffa min son