• Anonym (Jag)

Ägglossning, tester och bim

Ok, så jag håller på att bli tokig på min kropp nu. 

Efter min mens tagit slut började jag ta ägglossningstest varje dag, för att pricka in och förhoppningsvis få ett plus på gravtest snart. 

Äl-testen blev positiva, igår var det positivt, idag på BIM-7 fick jag en rosa blödning när jag gick på toa. 

Jag vet att äl test kan ge utslag även när man har mens, men det har ju varit positivt i så många dagar? 

Någon mer som haft liknande? Eller som kan upplysa mig om vad min kropp håller på med? xD

• Svar på tråden Ägglossning, tester och bim
  • Erla

Menar du att testen blev positiva direkt och har varit det sedan du började testa? Har du någon bild du kan lägga in eller kan du beskriva hur testen ser ut när du tagit dem?

• Erla

Menar du att testen blev positiva direkt och har varit det sedan du började testa? Har du någon bild du kan lägga in eller kan du beskriva hur testen ser ut när du tagit dem?

• Anonym (Jag)

Dem blev inte positiva direkt efter mensen, men när dem väl blev det har dem varit det fram tills idag, när jag fick en blödning på bim-7. 

har inga bilder och har kastat testen direkt. Men började med svagt svagt streck, sen starkare för varje dag, och nu har det börjar bli svagar igen, men tycker ändå man ser tydligt. 

• Anonym (Jag)

Detta är från idag

• Anonym (Jag)

bilden kom inte med i förra. Detta är från idag. 
  • Erla
    Anonym (Jag) skrev 2018-08-13 15:24:03 följande:

Detta är från idag

Det ingen bild, men låter som att du fick en äl-blödning. Med andra ord har du troligen inte haft äl förrän nu.
  • Erla
    Anonym (Jag) skrev 2018-08-13 15:26:54 följande:

bilden kom inte med i förra. Detta är från idag. 

Okej, det där är långt ifrån positivt. Positivt äl-test räknat man om strecken är lika starka eller om teststrecket är starkare än kontrollstrecket.
  • Anonym (Jag)
    Erla skrev 2018-08-13 15:28:01 följande:
    Det ingen bild, men låter som att du fick en äl-blödning. Med andra ord har du troligen inte haft äl förrän nu.
    Åh okej! Jamen då finns det ju fortfarande hopp iallafall, bara fortsätta försöka sålänge inte riktiga mensen dyker upp!. Tack
  • Anonym (A)

Testet på bilden är långt från positivt.

• Emmste

Jag plussade igår på CB lh test, när är de störst chans att jag blir gravid ?

Jag har haft molnande värk och små hugg i äggstockarna.. först vänstra och ni bägge ?

Svar på tråden Ägglossning, tester och bim