Inlägg från: BeautifulLiz |Visa alla inlägg
  • BeautifulLiz

Sverigevänner/rasister-en fråga?

Du skriver "Sverigevänner/rasister", menar du med detta att man per automatik är rasist om man, som svensk, tycker om sitt land?
    Hur tänker du om det är en mörkhyad människa som älskar Sverige, en så kallad Sverigevän? På vilket sätt är den personen rasist för att han/hon anser att ett land inte kan ta emot hur mycket folk som helst?

• BeautifulLiz
    Mongoliet skrev 2018-08-16 05:49:43 följande:
    Fick börja med att kopiera in din kommentar på mitt svar eftersom du skrev i själva kommentaren och inte framgår när man trycker på citera.

Sedan kan jag bara konstatera att det inte går att diskutera med någon som inte vill diskutera utan är helt fastkörd i sitt egna spår.
    Till sist, jo det handlar mycket om pengar men också om att det ska vara hållbart för landet.

Jag vill att Sverige ska vara "svenskt" och det står jag för. 

"Man är rasist om man röstar på SD eller Alliansen. Man är rasist om man tillhör den högra falangen i S. Ni är rasister. Det handlar inte om pengar även om ni vill låtsas som att det gör det. Jag tycker också att det är för jävligt att det kostar men går med på det ändå.!
  • BeautifulLiz
    Mongoliet skrev 2018-08-16 06:47:43 följande:
    Hade jag varit en SD:are på låtsas eller på riktigt så hade jag ju särskrivet. Alliansen är större hatobjekt än ni egentligen men de är inte lika skräniga & därför inte så roliga att retas med.
    Det heter "särskrivit" i det sammanhanget.

Om man nu ska vara sån. Flört
Svar på tråden Sverigevänner/rasister-en fråga?