• Anonym (???)

Är jag konstig som undrar lite?

Låter högst märkligt. Umgås de alltså bara när han betalar för det? Hon låter som en verklig materialist och som att hon inte är nöjd med det ni har utan han ska bjuda "dyrare och bättre", har jag förstått rätt? 

Då undrar man vad han får ut av det hela. Förstår han att hon uttrycker sig på det sättet när ni har pratat om mannen, dvs att han ska bjuda henne på dyra ställen osv? Är det så att denne man är ganska ensam och det här är typ det roligaste han har och då får stå ut med att betala och att hon inte skulle komma annars? 

• Anonym (???)

Men hur är deras vänskap då? Kan du se att de verkligen är vänner eller handlar det bara om att hon vill ha lite "lyx"? Gör de nåt ihop (typ nån gemensam hobby) eller handlar det just om fina middagar bara (dvs att hon vill ha just det)?

Om han slutade betala och sa att de delar 50/50 från och med nu, skulle hon sluta umgås med hoom då eller uppskatta vänskapen så mycket att hon hellre betalade? 

• Anonym (???)

har du nån gång pratat med honom bara?  Undrat lite varför han bjuder ut just din fru (om han inte gör så med andra) 

• Anonym (???)
    gemla skrev 2018-08-18 12:00:15 följande:

Hon skulle inte betala för honom och tycker gott att han kan bjuda eftersom han har så gott om pengar. Hon skulle inte betala eller gå ut på såna ställen om han inte betalade. Jag har inte pratat med honom om det, känner honom inte så bra.

så han är hennes "sugardaddy" fast utan sex. 
Svar på tråden Är jag konstig som undrar lite?