• Anonym (Nu undrar man..)

    Hans ex skickade en bild på sig själv och deras barn sent på kvällen till honom..

    Hans ex skickade en bild på sig själv och deras gemensamma barn till honom sent på kvällen med nån skrattande smiley och vink efter.

    Ville kolla vad ni här på FL tror om det?

  • Svar på tråden Hans ex skickade en bild på sig själv och deras barn sent på kvällen till honom..
  • Fiona M

    Jag tror du har stora tillitsproblem som reagerar så mycket på det, det är vad jag tror.

    Svartsjuka är aldrig konstruktivt utan förstör.

  • Anonym (Tror)

    Jag tror att du är otroligt osäker på dig själv, som bryr dig så mycket om vad någon annan gör. Vad spelar det för roll vad hon kan tänkas mena, vad klockan var eller vilken smiley hon skickade? Egentligen?

  • Meriall

    Positivt tycker jag. Hon tog en gullig bild och ville visa honom. De är väl vänner? Så kan tex min mamma göra när hon haft mitt barn över natten. Tolkar det absolut inte som ngt negativt mot dig eller er relation. Det är ju liksom inte en nakenbild på henne...

  • Anonym (Naturligt)

    Inget konstigt att mamman skickar sms när u garna lagt sig så hon kan göra sånt som inte blir gjort på dagen. Skulle min son bo växelvis skulle jag gärna vilja på lägesrapport och förhoppningsvis skulle samarbetet ske under vänskapliga former, gärna med en vink & smiley!

  • Anonym (Nu undrar man..)

    Ok, förstår att de flesta här verkar tycka att det är positivt. Så bra!

    Kan tillägga att det handlar om ett barn i 15 årsåldern.

    Jag och särbon har varit tillsammans i fyra år. Vi har det bra i övrigt.

  • Meriall
    Anonym (Nu undrar man..) skrev 2018-08-18 11:45:09 följande:

    Ok, förstår att de flesta här verkar tycka att det är positivt. Så bra!

    Kan tillägga att det handlar om ett barn i 15 årsåldern.

    Jag och särbon har varit tillsammans i fyra år. Vi har det bra i övrigt.


    Har det varit så länge är det ännu mindre risk att det är något negativt tänker jag. Kanske barnet som ville skicka också när det var så gammalt.

    Verkar hon negativ mot dig i övrigt eller varför tänker du att det kan vara något dåligt?
  • mysmamma84
    Anonym (Nu undrar man..) skrev 2018-08-18 11:45:09 följande:

    Ok, förstår att de flesta här verkar tycka att det är positivt. Så bra!

    Kan tillägga att det handlar om ett barn i 15 årsåldern.

    Jag och särbon har varit tillsammans i fyra år. Vi har det bra i övrigt.


    Hur är deras relation? Vad tror DU att hon menade med mms:et?

    Har du frågar honom varför hon skickar?och vad han tycker?
Svar på tråden Hans ex skickade en bild på sig själv och deras barn sent på kvällen till honom..