3 år och 8 månader
Så länge va vi tillsammans. 2 år som sambos. Från början va hon ?hård? och ?okänslig?. Jag är mjuk och känslig. Vi pratade om detta så vi visste ju om hur det var. Tiden gick och jag kände att det inte var ?rätt? tjej för mig. Vi flyttade ändå ihop. Sexet var dåligt,riktigt dåligt. Jag sa till henne att hennes njutning är lika viktigt som min njutning. Fick till svar ?får du orgasm så räcker det?. Dödfött med andra ord.
Vi fortsatte bo ihop och hon styrde hemma med mat,städ och disk. Jag gjorde minst lika mkt som hon hemma. Vi hittade ett stort hus till uthyres på landet. Vi flyttade in. Allt kom att stå på mig: El,tv,tv licens bl a. Jag tjänade ungefär lika mkt och eftersom jag är som jag är och hon som hon är så fortsatte jag att betala hela tiden. Hon swishade halva hyran till mig. Inget mer. Det kom senare inkasso och kravbrev och min ekonomi gick åt helvete. Hon fortsatte swischa halva hyran. Vi grälade ibland men inget hände. Hon slutade röra på sig och satt 24/7 med mobilen framför teven. Huset blrjade förfalla invändigt då jag slutade plocka,städa och fixa. Hon var nöjd med det. Hos hennes föräldrar ser det ut som skit,kaos med grejer,går i skor inne,gammalt skit i kylskåpet,täppta diskhoar och annat. Nu blrjade se ut hemma som hon är uppväxt med....
Jag var irriterad över ekonomin,hemmet och hennes lathet. Hon hade sen länge slutat ta ansvar för nåt och verkade rätt nöjd. Tänkte göra slut i ca: 6 månader. Hon älskade mig sa hon och jag ville inte såra så jag härdade ut...
Till slut tog HON tag i det. Hon sa: ?detta funkar inte längre? Hag höll med och mer sa vi inte egentligen. Tror hon oxå hade tänkt göra slut länge oxå. Hipp som happ så stack hon till sina föräldrar och bor där sen dess (12 dagar). Hon kommer ibland hit för att hämta saker. Vi pratar mkt men inte om vårt tidigare förhållande utan mer om väder och vind. Jag vill dock prata ut på riktigt och kanske man lär sig nåt på vägen.
Fast jag tkr att jag har fått kämpa med bl a. henne,med huset,maten och ekonomin så saknar jag henne eller mer kanske saknar att ha henne i huset. Tror det beror på min självkänsla för inte fan vill jag tillbaka till det vi hade!!
Hur hade ni gjort? Pratat ut? Skitit i henne?