Mongoliet skrev 2018-08-19 01:39:26 följande:
Pratar ju med massa samtidigt. Problemet med det är ju att ingen blir på riktigt. Testar jag att prata med bara den som är intressantast är risken att man blir för på. Svårt att att inte förälska sig snabbt, kan inte styra det. Får jag respons av någon jag gillar så är det kört. I dagsläget skriver jag nog med ca 20. Har träffat 6 av dem, planerar att träffa 2 nya i den högen inom någon månad. Ska träffa en ny idag & en imorgon som jag träffade igår & iförgår. Vissa gillar mig mer än jag gillar de, någon är avvaktande, någon är jag avvaktande emot osv. I grund och botten så känner jag att jag har chansen på alla dessa. Vill inte såra någon, håller på att såra en, har en oväntat stökig relation med en där det inte kommer att funka osv. Jag är lätt att gilla & jag har lätt för att gilla människor. Detta borde vara positivt. Det är ju ett lyxproblem egentligen. Hon jag ska träffa idag är lite mera en nerd & lite annorlunda än övriga. Första träffen.
Sorry men !?????????????????????????????????????????? De låter som rena röran. Så som du beskriver, kommer du nog såra de flesta, jag själv tycker inte de e så smart att prata med flera samtidigt, vilket kan leda till att man sedan har svårt att bestämma sig för vem de är man ska sattsa på fullt, och slutar med att du är fast i den leken.