Inlägg från: Anonym (karl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (karl)

"Här röstar alla på SD"

Anonym (T) skrev 2018-08-19 21:09:57 följande:

Obildade lantisar. Det är vad det handlar om.

Så länge obildade lantisar röstade på S så var det ingen som klagade på att de var obildade.
  • Anonym (karl)
    Anonym (T) skrev 2018-08-20 08:24:41 följande:
    DU gjorde inte det. Jag har ALLTID klagat på hur de röstar.
    Just du är relativt obetydlig. Det stod inte i rikspressen att de som röstade på S var svagbegåvade lantisar.

(Synd de inte visste det, då hade kanske tvångssteriliseringarna upphört tidigare)
  • Anonym (karl)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2018-08-20 10:21:06 följande:
    SÅ du skulle inte ha något problem om Sverige styrdes av en regering med samma värderingar som regeringarna i Iran, Somalia, Afghanistan mfl länder?
    Lustigt att du nämner det. Med senaste årens invandring kommer hela regeringen snart bestå av människor med dessa värderingar.
  • Anonym (karl)
    Anonym (moi) skrev 2018-08-20 21:49:59 följande:

en röst på sd betyder inte att man stöder sd till 100 % det är en röst
    MOT sossar och moderater

Jag tror väldigt få tror att SD kommer regera landet. Men många har fått nog av massinvandring och hoppas SD kan påverka detta.
  • Anonym (karl)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2018-08-21 09:57:47 följande:
    Precis!

Jag är emot mer invandring eftersom jag inte vill ha fler av dessa idéer i Sverige. Jag är emot SD för att de har exakt samma värderingar. SD är inte lösningen!
    SD är absolut inte lösningen. Men de andra partierna har försatt oss i detta hopplösa läge. Ovanpå det kom DÖ som gjorde att man inte kan lita på Alliansen heller.

Oavsett vilken regering vi får så kommer de skada Sverige. Valet handlar bara om att välja det alternativ som är minst skadligt.
Svar på tråden "Här röstar alla på SD"