• Mongol­iet
    Äldre 19 Aug 16:34
    1705 visningar
    4 svar
    4
    1705

    Date på 9 1/2 timme. Hon hade pojkvön.

    Ny date idag. Vi hade bestämt träff 11.00 för frukost. Hon var coolare & sötare i verkligheten än på det enda fotot jag hade sett. Vi klickar från första sekund. Prat prat prat om relationer & att gifta sig med den rätte osv..

    Går vidare ut & går, ca timme 3 nämns att hon har pojkvän sedan 4 år tillbaka. Jag dippar inom mig i några sekunder & tänker men vafan är detta men eftersom vi har det så trevligt så spelar jag med bara. Timme 5 typ sitter vi på ett fik igen & då säger hon att han har friat nyligen, de är kära osv. Timme 7 & 8 & vi sitter kvar på fiket, äter mer & dricker mer och samtalet är helt fantastiskt & hon nämner flera gånger att hon aldrig har pratat såhär länge med någon människa nonstop i hela sitt liv. Hon frågar efter min Facebook. Vi går ut & går igen. Efter 9 1/2 timme säger vi hejdå. Då ska hon gå till sjukhuset för att hämta en sak hos sin pojkvän som ligger inlagd & sedan vidare till en kompis kalas. Under alla timmarna har vi det där mysiga, går & bumpar in i varandra, hon fnittrar, nynnar & är glad & jag är glad och livet är underbart.

    Var allt detta bara ett trevligt möte med en ny människa? Plocka bort pojkvönnen ur detta & jag hade varit säker på att detta var mitt livs kärlek.

    Känner mig uttnyttjad samtidigt som jag verkligen njöt av hela dagen. Fattar inte.

  • Svar på tråden Date på 9 1/2 timme. Hon hade pojkvön.
  • Äldre 19 Aug 16:43
    #1

    Hur träffades ni? Hur bestämdes dejten? Trodde hon det var en kompisgrej? Eller öppet förhållande?

  • Mongol­iet
    Äldre 19 Aug 16:57
    #2
    Meriall skrev 2018-08-19 16:43:10 följande:

    Hur träffades ni? Hur bestämdes dejten? Trodde hon det var en kompisgrej? Eller öppet förhållande?


    Via en sida på nätet. Inte dating-site. Småsnackat men väldigt lite. Att jag kommer att vara i hennes stad om några veckor och att vi då skulle försöka att ses. Helt oflirtigt då när vi har skrivit till varandra. Idag väldigt flirtigt & intense alltså. Kan inte minnas något liknande än det som skedde idag.

    Var hennes snack om pojkvönnen och allt kring honom en försvarsmekanism. Hon sa inte ett ont ord om honom. Samtidigt de första timmarna innan han nämndes så var hon rädd för att gifta sig med fel kille (sagt rent hypotetiskt).

    Vem fan är jag i allt detta? En bricka igen.
  • Äldre 19 Aug 18:54
    #3

    Visste hon att det var en dejt?? Om det inte uttalats och ni INTE möttes på en dejtingsida så kanske ni hade olika tankar kring mötet och syftet med det?

  • Mongol­iet
    Äldre 20 Aug 01:48
    #4
    CitronTulo skrev 2018-08-19 18:54:15 följande:

    Visste hon att det var en dejt?? Om det inte uttalats och ni INTE möttes på en dejtingsida så kanske ni hade olika tankar kring mötet och syftet med det?


    Jag vet inte om jag visste att det var en date. Det kanske inte var en date men vi pratade nonstop om livet i 9 1/2 timme och det var väldigt flirtigt. Så vi kan kallla det vad som helst egentligen men visst var det en date.
Svar på tråden Date på 9 1/2 timme. Hon hade pojkvön.