Date på 9 1/2 timme. Hon hade pojkvön.
Ny date idag. Vi hade bestämt träff 11.00 för frukost. Hon var coolare & sötare i verkligheten än på det enda fotot jag hade sett. Vi klickar från första sekund. Prat prat prat om relationer & att gifta sig med den rätte osv..
Går vidare ut & går, ca timme 3 nämns att hon har pojkvän sedan 4 år tillbaka. Jag dippar inom mig i några sekunder & tänker men vafan är detta men eftersom vi har det så trevligt så spelar jag med bara. Timme 5 typ sitter vi på ett fik igen & då säger hon att han har friat nyligen, de är kära osv. Timme 7 & 8 & vi sitter kvar på fiket, äter mer & dricker mer och samtalet är helt fantastiskt & hon nämner flera gånger att hon aldrig har pratat såhär länge med någon människa nonstop i hela sitt liv. Hon frågar efter min Facebook. Vi går ut & går igen. Efter 9 1/2 timme säger vi hejdå. Då ska hon gå till sjukhuset för att hämta en sak hos sin pojkvän som ligger inlagd & sedan vidare till en kompis kalas. Under alla timmarna har vi det där mysiga, går & bumpar in i varandra, hon fnittrar, nynnar & är glad & jag är glad och livet är underbart.
Var allt detta bara ett trevligt möte med en ny människa? Plocka bort pojkvönnen ur detta & jag hade varit säker på att detta var mitt livs kärlek.
Känner mig uttnyttjad samtidigt som jag verkligen njöt av hela dagen. Fattar inte.