Inlägg från: felix le chat |Visa alla inlägg
  • felix le chat

Åkesson: Jorden är platt!

Du har totalt missat hur det ligger till.
    Glöm logik.

Den stora massan av dom som kommer att rösta på SD är ju fd S och M
    väljare som tröttnat och känner sig svikna

Dom väljer mellan blankröst och att straffa sitt tidigare parti med en SD röst.
    Resultatet kommer inom kort.

• felix le chat
    pdysfbkq skrev 2018-08-20 22:09:39 följande:

Vi exporterar redan en stor del av våra sopor utomlands för förbränning.

Ett bättre fokusområde vore att hitta alternativ för fossila bränslen, där kan mycket pengar sparas genom minskad import av petroleumprodukter. Samtidigt kan man då gynna inhemsk produktion av alternativ. Men med det utbredda missbruket av bilismen så...

Oljelobbyn matar Svensken med silversked.

bra, där löste du 0,2 % av sveriges problem om typ 30 år då forskningen
    hittat lösningen.
    Har du en plan för resten av dom 99.8 %  du har kvar att lösa ?
    Gärna i närtid
  • felix le chat
    pdysfbkq skrev 2018-08-20 22:26:13 följande:
    Kan lösa samtliga problem. Dock så är det oklart om jag har folkets mandat eller absolut bestämmanderätt. Hade så varit fallet hade det förmodligen varit annorlunda.

Dessutom har jag ingen lista att tillgå för de för mig okända och därmed rent hypotetiska problemen du uppger. Men du kanske har den? Dela gärna med dig i så fall så ska jag se vad jag kan åstadkomma.
    I den bästa av världar dvs tidigare då jag röstade på moderaterna ( 2010)
    och sossarna (2014) så var jag en värdefull del av vårt demokratiska samhälle
    I dag, med samma värderingar, men med röst på annat parti är jag en svagbegåvad
    idiot, oklart hur det gick till.

Så, sorry jag har inte intellektuell kapacitet idag att lista dom problem vi har.

men eftersom du kan lösa samtliga probelm ser jag framför mej en framtida nobelpristagare i rubbet, från kemi till fredspriset.
    Grattis i förskott !  eller - Till lycke
    som Dansken säger
Svar på tråden Åkesson: Jorden är platt!