försöka igen efter missfall, erfarenhet?
Jag fick missfall den 30/6-2018, var då i vecka 11+3. Hade varit och gjort ultraljud två dagar innan där allting såg bra ut. Fostret hade vuxit som de skulle och det fanns en fin hjärtaktivitet. Gjorde ultraljudet för att jag hade fått lite bruna flytningar och oroade mig för ett missfall. Två-tre dagar efter började blödningarna bli kraftigare och sen gick det håll på hinnsäcken.
Fick cytotec behandling när missfallet satte igång men på återbesöket ca två veckor senare visade sig att allting inte hade kommit ut. Valde då att göra en skrapning (17 aug). Därefter började jag ta digitala ÄL-test, det kom dock aldrig någon max fertilitet så tillslut slutade jag mäta. Fick en liten blödning någon vecka efter och trodde det var mensen som var på gång. Men då den aldrig kom igång på riktigt valde jag att göra ett grav-test som visade positivt. Så det verkar som att jag blivit gravid direkt efter skrapningen.
Detta var mitt fjärde missfall under ett år. Har haft missfall i v10, v6, v6 och nu i v11.