Inlägg från: Glasflaska |Visa alla inlägg
  • Glasflaska

BF maj 2019

Hej!
    Kul att ha hittat en tråd som man kan haka på :)

Jag fyller 27 år om några dagar, min sambo är 38, och igår plussade jag! Det är vårt första barn. Jag är ännu lite småchockad, men glad. Vi har använt NC, först som preventiv i 1 år (funkade utmärkt) och sedan för att försöka få barn.
    Bebisens ankomst är, just nu, 27.4.2019, så det kan bli april eller maj kan jag tro :)

• Glasflaska
    Anga skrev 2018-08-23 09:54:29 följande:

Jag har BF 4/5 (som apparna visar nu) !

Vad har ni för symptom? Jag har molvärk (känns verkligen som att livmodern expanderar haha) och känslig mot starka dofter. Jag älskar sourcream men höll på att spy av doften av det på bion igår.

Har även ett symptom till då jag känner mig vrålhungrig nästan hela tiden. Ca 1-2 timmar efter jag ätit ett riktigt mål så blir jag hungrig igen som att jag inte ätit på en vecka & magen kurrar. Är inte sugen på snacks eller så utan vill ha ett riktigt mål. Vi gjorde lite mycket middag igår och mannen åt upp halva tallriken, jag slukade min och en halvtimme efter åt jag upp hans rest haha.

Jag har ömma bröst och en konstig "känsla" i livmodern, inte direkt värk, men som att något är obekvämt där Skrattande Även metallsmak i munnen till och från. Annars mår jag hittills bra!
Svar på tråden BF maj 2019