BF maj 2019
+++BF MAJ 2019+++1/5 - Blåstjärna
2/5 - Hallondröm1111
15/5 - Höstlöv123
(Nu vet jag dock inte om jag tog en gammal version av listan. Men hittade ingen annan)
Jag plussade idag, och det är mitt första barn. Vi är så taggade här hemma!
Och jag har ansökt om medlemsskap i gruppen på fb 
Vad roligt! Här hakar jag på efter jag gjort 5 grav test och alla visar positivt!
Jag är 27 och jag och min man gifte oss 4e augusti. Tänkte hela tiden att vi skulle vilja satsa på graviditet efter bröllop och den stora husrenoveringen vi gjort.
Nu väntar ny resa och jag är lite orolig för 12v gränsen samtidigt som jag längtar dit för att berätta för släkt och vänner!
När ringer ni till MVC?
Jag har vaknat hela veckan mellan 3-4 och inte fått sömn pånytt för att sedan va trött hela dagen också! Helt annan trötthet än vad man upplevt förut.
Stört. Nu är kl 5 (finsk tid), ska starta till skolan 8.15... Happ, vad gör man nu liksom
Jag är förresten snart 25, finandssvensk tjej som bor i södra Finland med min sambo som snart fyller 28. Detta är vårat första barn. Och jag fattar inte ännu att det är möjligt att jag är gravid! Gjorde ett digitalt test ännu idag för att bekräfta för mig själv. Jag är sjukt orolig för MF. Vågar knappt vara glad innan första veckorna är över...
Vilken vecka är ni i då ni har tid till barnmorska?(/rådgivning/vad det kallas i Sverige)
Mig får man också gärna lägga med i Fejjangrupp. (sarahzhogberg@gmail.com)
Ok! Så snart för din del?
Här rekommenderade dom mig v 8-10. Så det blev 8, el 9...