• Mea87

BF maj 2019

Hej Allihopa!

Här är en till nygravid, med BF troligen 5/5-19, Vi har försökt i några månader och hoppats och nu tog det sig! Äntligen! :)Skrattande
    Finns det plats kvar i gruppen på facebook?

• Mea87
    lindabinda skrev 2018-08-31 12:55:00 följande:

Jag tänker nog att jag ringer till MVC i nästa eller nästnästa vecka. Har varit lite kluven om jag ska gå till samma som sist bara. Fick byta barnmorska 3 ggr förra gången jag var gravid nämligen, verkade vara himla struligt där och alla barnmorskorna slutade. Det är visserligen 4,5 år sedan så det kanske är hur bra som helst nu. 
    hur gör ni, går ni till MVC som är närmast hemma, nära jobbet eller bara för att ni hört bra om den, eller någon annan anledning? 

Jag är i vecka 6 nu och ska ha ringt mvc hela veckan.. men glömmer...haha helt galet! Det är för mycket på jobbet just nu så minnet räcker inte till.

Har ni börjat få av avsmak för grejer..pasta, kyckliing och kaffe åhh banan ska vi inte tala om ..det bara växer i munnen på en.. :)
  • Mea87
    Mea87 skrev 2018-09-01 05:28:14 följande:

Jag vill gärna vara med i facebook gruppen, Är det någon som kan lägga till mig också?  [email protected]     :D

lindgrenmaria91 skrev 2018-08-31 16:10:58 följande:

Har startat en till hemlig grupp på fb, som om någon mer vill gå med i den kan ni skriva till mig på meddelande om vad ni heter och hur profilbild ser ut. 

Tänker att vi håller den intim och kanske bara tar in 50-60 medlemmar. 

Jag hittade till meddelande inkorgen hos dig nu haha :D
  • Mea87
    Tovele skrev 2018-08-31 20:30:26 följande:

Hej ! Jag plussade i torsdags, mitt 3 e test, är enligt min app i v7 :D och enligt appen blir ja beräknad bf 1a maj :D

Grattis Tovele! Vad roligt!

Svar på tråden BF maj 2019