BF maj 2019
Hej Allihopa!
Här är en till nygravid, med BF troligen 5/5-19, Vi har försökt i några månader och hoppats och nu tog det sig! Äntligen! :)
Finns det plats kvar i gruppen på facebook?
Hej Allihopa!
Här är en till nygravid, med BF troligen 5/5-19, Vi har försökt i några månader och hoppats och nu tog det sig! Äntligen! :)
Finns det plats kvar i gruppen på facebook?
Just det, glömde lämna adressen: mea:0187@hotmail.com
Generellt hela veckan så har jag tappat minnet och snurrar runt helt tiden..
adressen är mea_0187@hotmail.com
Nu borde det bli rätt
Jag tänker nog att jag ringer till MVC i nästa eller nästnästa vecka. Har varit lite kluven om jag ska gå till samma som sist bara. Fick byta barnmorska 3 ggr förra gången jag var gravid nämligen, verkade vara himla struligt där och alla barnmorskorna slutade. Det är visserligen 4,5 år sedan så det kanske är hur bra som helst nu.
hur gör ni, går ni till MVC som är närmast hemma, nära jobbet eller bara för att ni hört bra om den, eller någon annan anledning?
Jag vill gärna vara med i facebook gruppen, Är det någon som kan lägga till mig också? mea_0187@hotmail.com :D
Jag vill gärna vara med i facebook gruppen, Är det någon som kan lägga till mig också? [email protected] :D
Har startat en till hemlig grupp på fb, som om någon mer vill gå med i den kan ni skriva till mig på meddelande om vad ni heter och hur profilbild ser ut.
Tänker att vi håller den intim och kanske bara tar in 50-60 medlemmar.
Hej ! Jag plussade i torsdags, mitt 3 e test, är enligt min app i v7 :D och enligt appen blir ja beräknad bf 1a maj :D