Inlägg från: lafamilia17 |Visa alla inlägg
  • lafamilia17

BF maj 2019

Tjena allihop!

Hoppas allt har gått bra för er!

Jag går snart in på v. 7 o enligt nc är bf 26/5. Fick plus nu den 16e september.

Är 24 år, sambon 26, mitt första o hans andra o vi är från Hässleholms kommun!

Om de finns plats i fb gruppen är jag gladeligen med!

lillknodden@hotmail.com

• lafamilia17
    Lakrits123 skrev 2018-10-01 12:22:33 följande:

Hej,

Jag är 26 och väntar mitt första barn efter 2,5 års försök. På onsdag går jag in i v.9(BF 14/5) och imorgon har jag inskrivning hos barnmorskan, mycket spännande!

Nu till en liten fundering. Till helgen åker jag utomlands på konferensresa med jobbet. Hur ska jag göra.. Ska jag berätta för chefen och kollegorna? Tänker att det är bra att iaf någon vet om det ifall något skulle hända när vi är där. Men det är ju å andra sidan ganska tidigt fortfarande.. men å ena sidan tänker jag att de ju ändå skulle få veta om det inte skulle gå vägen, vi är en så pass tight, liten grupp där alla känner alla.

Jag dricker ibland alkohol på våra AWs men oftast kör jag, och dricker jag är det typ max 2 glas vin. (Men såklart inte nu!!) Men utomlands kan jag inte ha körning som ursäkt.. och vi har som alternativ på aktivitet att gå på spa men där kan jag ju inte bada bubbelpool.

Mår i övrigt bra utöver trötthet och ömma bröst så det har hittills inte varit några problem att dölja.

BM har kanske några tips imorgon men tänkte höra mig för här först.

Hur skulle ni gjort?

Åh grattis!

Jag berättade för min chef, samordnare o närmsta kollegor, då var jag vara i vecka 6 men fick symptom tidigt och jobbar med äldre. Just för säkerhetsskäl.

Just när ni ska utomlands med så tänker jag att de vore ju bra om du berättade, om du känner dej bekväm med de såklart! :)
  • lafamilia17
    lindgrenmaria91 skrev 2018-09-30 19:07:37 följande:

Yes, bara skicka ett PM till mig så löser jag det :D

Har med skickat pm :D
Svar på tråden BF maj 2019