Inlägg från: Gulletussan82 |Visa alla inlägg
  • Gulletussan82

BF maj 2019

Hej allihop!

Jag hoppar in här :) är i v.8 nu och har BF 29/5.

Fy sjutton så illa jag har mått sista veckan! Det är hemskt ju... sugen på allt men samtidigt är inget gott heller...? Och blir hungrig hela hela tiden. Spyr iallafall inte tack och lov men jobbigt nog att gå runt med den här känslan hela dagarna :/

tur att det förhoppningsvis resulterar i något riktigt bra! :D

• Gulletussan82

Hej allihop!

Jag hoppar in här :) är i v.8 nu och har BF 29/5.

Fy sjutton så illa jag har mått sista veckan! Det är hemskt ju... sugen på allt men samtidigt är inget gott heller...? Och blir hungrig hela hela tiden. Spyr iallafall inte tack och lov men jobbigt nog att gå runt med den här känslan hela dagarna :/

tur att det förhoppningsvis resulterar i något riktigt bra! :D

• Gulletussan82
    Lola90 skrev 2018-10-11 17:47:07 följande:

Hej Grattis till alla gravida här:)

Jag undrar lite hur ni mådde oxh vad skillnaden på era symptom när ni plussade och era mena symptom? Gjorde ni någpt speciellt när ni plussade denna gången : ) vill sååå gärna få ett plus på stickan! Berätta gärna öppen för alla tips och kloka råd :)

Hej jag kände redan ca 1 v efter Äl att det spände lite i brösten+det kändes i sidorna långt ner i magen att det liksom drog...
  • Gulletussan82
    carolol skrev 2018-10-11 20:13:26 följande:

Jag läste i tråden ?en superbra metod jag läst om vilka vill hänga med? typ så hette den här på fl hur man skulle göra och då gick det på första försöket (med den metoden) med äl-test! :) kände några dagar efter äl att det tryckte vid underlivet, typ mensvärk fast ändå inte..det höll i sig flera veckor och har det fortfarande stundtals under dagen. Är i vecka 8 nu :)

Hej! Känner igen dig från bim september tråden! :) hur mår du nu? Vi är ju i samma vecka :)
  • Gulletussan82
    Kramardig skrev 2018-10-19 21:17:24 följande:

Visst får man bli irriterad när läkaren har sjukskrivit en 3 + 3 veckor och ännu inte skickat in intyget till FK som hen lovat? Min barnmorska såg det när hon kollade min journal. Suck.

Lämnat urinprov idag då jag förutom illamåendet även åkt på en urinvägsinfektion + att jag varit förstoppad under hela den här tiden.

Jag har gått ned 5 kg på 6 veckor känns inte heller så roligt även fast det inte alls är konstigt och huvudvärk har jag nästan varje dag.

Behöver jag säga att jag är less? Förlåt om jag kommer med dålig energi en fredag :/

Usch, tuff start på graviditeten :/ vad är du i för vecka? Hoppas det lättar för dig snart! Jag är i v9 nu och faktiskt har mitt illamående och trötthet lättat lite nu de senaste dagarna, tack och lov! Men magen är besvärlig :/
Svar på tråden BF maj 2019