Inlägg från: Poison88 |Visa alla inlägg
  • Poison88

BF maj 2019

Jag hakar gärna på här! Plussade idag. Ska ha mensen på tisdag då jag hade äl den 19/8 men min första dag i senaste mensen var 26/7 så antingen har jag bf 2a maj eller 12 maj :)

Finns det någon fb-grupp man kan få vara med i? :)

• Poison88
    Kazi2 skrev 2018-09-08 19:10:33 följande:

Hej, plussade idag och beräknat BF är 22 maj 2019. Första barnet, några tips på hur man kan tänka bort oro inför missfall i första trimestern?

Grattis! :) Jag försöker peppa med själv med att jag väntar barn och inte på ett missfall. :)
  • Poison88

Ni som vill vara med i en hemlig fb-grupp skriv ditt namn till mig och hur din profilbild ser ut så ska jag lösa det. :)

• Poison88
    Hannaha1990 skrev 2018-10-18 14:22:02 följande:

Hej! Försökt kontakta personen som lägger till folk i fbgruppen för några dagar sedan men ännu inte fått svar. Någon annan här som har befogenhet att lägga till?

Jag är gravid i v9+2. Så kul med många andra här i tråden. Ska vli kul att följas åt :)

Hej!

Mig har du inte kontaktat och jag kan lägga in dig i en hemlig grupp på FB. Jag behöver bli vän med dig på FB för att kunna lägga in dig. Skicka PM till mig med namn och beskrivning av profilbild så lägger jag till dig.
  • Poison88
    MissCD skrev 2018-10-28 11:49:24 följande:

Hej! Jag har försökt att få bli medlem i gruppen/grupperna på fb men inte fått någon respons så jag håller mig här. Följs gärna åt :D

Är 34 och enligt senaste mens så är bf 13/5. Alltså 11+5 idag. 

Ska på ultraljud imorgon men är orolig för vad det ska visa. Har inte haft några direkta symptom förutom att jag varit väldigt trött och haft ömma bröst. Hade dessutom en blödning förra fredagen, har varit med om en MA för snart 2 år sen så är ju självklart orolig för att det ska ske igen. 

Men håller såklart tummarna för att allt ska vara OK. :)

Har skrivit tidigare i tråden att jag kan lägga in medlemmar i den hemliga gruppen. Skriv till mig vad du heter och hur din profilbild ser ut så lägger jag till dig som vän och kan sen lägga in dig gruppen.
  • Poison88
    Yemkela skrev 2018-11-01 08:16:31 följande:

Hej, hur stor är gruppen?

40 personer :)
Svar på tråden BF maj 2019