Stort Problem
Hej Allihopa, Tänkte skriva exakt från hjärtat och det stora problemet jag har just nu.
90% kanske blir glada att jag har problem och känner mig bättre 10% kanske inte bryr sig men testar ändå.
Det är så att jag är 26 år gammal och sedan gymnasiet har jag haft 10-12 olika jobb. Jag har kommit fram till att jag inte är en person som klarar av auktoriteter och 8-5 jobb. Jag har gett upp nu, jag har försökt flera gånger men det funkar inte.
När jag jobbar på ett jobb:
1: Jag skiter i företaget jag e där för att tjäna pengar.
2: blir lätt uttråkad
3: Känner mig fängslad att behöva va på samma plats heltiden och göra samma sak är en mardröm.
4: blir deprimerad.
5: hatar att ta order
6: Känner att min frihet försvinner
7: Jag tycker hela det här med team känsla är falskt. Stör mig på Att alla rövslickar cheferna och är inställsamma tål inte dessa människor.
Hur är jag?
Enligt DISC modeller är jag en väldig Röd person samt blå.
Är väldigt otålig och dominant men Väldigt intellektuell. Gillar att skapa saker. Till exempel har jag ett bolag nu som inte omsätter så mycket.
Jag är beredd att jobba 14 timmar varje dag för mig själv än att ha en anställning.
Jag klarar inte av ett vanligt jobb. Hatar verkligen det. Väljer hellre att bli hemlös än att ha en anställning. Är behov av stimulans.
Vad ska jag göra? Vad har ni för Yrken som skulle kunna passa mig? Har tänkt väldigt mycket på pilot men har inte bestämt mig 100%. Hjälp mig vad är jag för person och varför är jag såhär? Jag investerar väldigt mycket och har ett sjukt affärssinne. Men det har blivit ett problem för mig. Jag måste hitta något som passar mig.
Vill lägga till att hela min släkt från pappas sida är så, Alla är dominanta och egna företagare. Från morsans sida är de flesta kriminella (Utomlands)