• Anonym (favvo)

Sex med nån MYCKET yngre?

Och nu menar jag inte 20 år yngre, utan ÄNNU yngre. 25 år yngre, kanske mer.
    Jag har ofta tänkt att nej, det skulle jag inte. Ha sex med en så mycket yngre alltså.
    Men nu har jag en granne som är söt, sexig och flirtig. 26 år yngre.
    Så, jo det skulle jag Skrattande

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med nån MYCKET yngre?
  • CitronTulo

Är din fråga om man kan tänka sig att ha sex med någon mycket yngre, eller om man HAR haft sex med någon mycket yngre??

• Anonym (favvo)
    CitronTulo skrev 2018-08-24 07:36:30 följande:

Är din fråga om man kan tänka sig att ha sex med någon mycket yngre, eller om man HAR haft sex med någon mycket yngre??

Främst om man kan tänka sig det. Men om man har haft sex med nån mycket yngre, berätta gärna hur det var.
  • Meriall

Nja en 12åring hade ju inte funkat :P Jag är för ung för att kunna ha sex med någon så mkt yngre än mig. Men så länge personen är laglig och tycke uppstår så skulle jag ju inte backa pga ålder oavsett min egen ålder. Men har svårt att föreställa mig att jag skulle bli intresserad av någon yngre än 25ish. Men jag behöver bli intresserad för att bli attraherad så är ju därför.

• BossHoss

Om jag är 60 och en 20 årig snygg sexig granne vill ligga med mig så skulle jag inte säga nej, det är ju fan korkat att säga nej till det.

Jag har haft en kk som var 25 år äldre än mig, bästa KK:n jag haft vad är det för fel med det?

• Anonym (favvo)
    BossHoss skrev 2018-08-24 08:08:37 följande:

Om jag är 60 och en 20 årig snygg sexig granne vill ligga med mig så skulle jag inte säga nej, det är ju fan korkat att säga nej till det.

Jag har haft en kk som var 25 år äldre än mig, bästa KK:n jag haft vad är det för fel med det?

Ja, verkar skilja sig där, män och kvinnor. De flesta män skulle inte kunna motstå en ung kvinna Flört
  • Anonym (Svag för mogna kvinnor)
    Anonym (favvo) skrev 2018-08-24 06:57:36 följande:

Jag har ofta tänkt att nej, det skulle jag inte. Ha sex med en så mycket yngre alltså.

Så, jo det skulle jag 

Har träffat kvinna som är ungefär lika stor ålders diff som du har med din granne . Just i början tänkte man på det men vi visades cynka riktigt bra så tänker så mycket längre på ålders skillnaden
  • Anonym (Sine)

Nej, då blir jag för moderlig och kliver in i mammarollen så det hade inte funkat. Sett en trulig 20 årig kille som ett förvuxet barn. Jag föredrar sex med någon i min egen ålder. Jag föredrar erfarenhet och ömhet än fumlighet och vildlystenhet.

• Anonym (Sällan)
    Anonym (favvo) skrev 2018-08-24 06:57:36 följande:

Så, jo det skulle jag Skrattande

Är du en kvinna som är förtjust i yngre killar? Det är väl ganska så ovanligt?
  • BossHoss
    Anonym (Sällan) skrev 2018-08-24 08:20:39 följande:
    verkar som om kvinnor 45-60 mer har en tendens gentemot yngre än de som är under 45, troligen för att vi män börjar bli gamla och feta i deras ålder och de liksom många män vill ha något attraktivt och virilt med hård kuk och uthållning
  • Anonym (favvo)
    Anonym (Sällan) skrev 2018-08-24 08:20:39 följande:
    Jag är varken eller. Jag är en hen. Som vi tydligen ska säga i Sverige år 2018.
Svar på tråden Sex med nån MYCKET yngre?