• Äldre 25 Aug 23:08
    906 visningar
    2 svar
    2
    906

    Svårt med bekräftelse

    Hej!

    Har en flickvän som jag verkligen älskar. Vi ska få barn i februari. Vi bor ihop och allt fungerar helt okej. Men jag undrar hur andra har det i sina relationer. Nu är ju hon gravid så då kanske det är lite speciellt.

    Jag försöker vara snäll, omtänksam och verkligen vara där för henne hela tiden.

    Hon tycker det är jobbigt att hon gått upp i vikt osv men jag tycker hon är lika fin ändå.

    Så försöker ge henne bekräftelse och kärlek.

    Men hon verkar tycka det är jobbigt. För det är bara jag som tar intiativ till allt. Kramar/ Pussas/ Sex.

    Ja egentligen allt.

    Och så var det även innan vi blev gravida.

    Förutom när hon var onykter. Då kunde hon.

    Hon vill inte att vi ens ska röra varandra bland folk.

    Hon får panik av det säger hon. Och att det är onaturligt. Då pratar vi om att jag klappade henne lite på ryggen.

    Hon är väldigt duktig på att ge kritik. Alltså kritiken ris. Men när det handlar om ros är den helt obefintlig.

    Hon ger aldrig komplimanger eller är snäll/kärleksfull.

    Hon säger att det är så mycket för att hon inte är nöjd med sig själv. Och för att hon är gravid.

    Sedan lägger till att hon inte är en kärleksfull person.

    Jag bara undrar om någon har tips för hur man ska hantera detta. Tycker det är jobbigt att aldrig få någon bekräftelse. Inte ens en puss på kinden eller en kram.

    Mvh

Svar på tråden Svårt med bekräftelse