• Aphrodite01

Ok med 18 årig inneboende kille?

Hej!

Är det ok att mitt ex ska hysa en 18 årig ensamkommande kille i sin källare där min dotter på 13 bor varannan vecka, utan att ha pratat med mig om det?

• Svar på tråden Ok med 18 årig inneboende kille?
  • foodforclouds
    Aphrodite01 skrev 2018-08-26 01:06:40 följande:

Hej!

Är det ok att mitt ex ska hysa en 18 årig ensamkommande kille i sin källare där min dotter på 13 bor varannan vecka, utan att ha pratat med mig om det?

Ja.
  • Mongoliet

Ja men förstår din oro. Dock är det inget du kan göra något åt. Min fråga är bara varför du inte bara skrev en 18-årig inneboende?

• Tow2Mater

Jag tycker det är mycket oansvarigt och inte rätt, men vad kan du göra åt det...? Be din dotter låsa sin dörr där, alltid.

• Tow2Mater
    Mongoliet skrev 2018-08-26 01:31:27 följande:

Ja men förstår din oro. Dock är det inget du kan göra något åt. Min fråga är bara varför du inte bara skrev en 18-årig inneboende?

Jag gissar TS inte skulle vara lika orolig om den inneboende var av kvinnligt kön...
  • Mongoliet
    Tow2Mater skrev 2018-08-26 01:42:38 följande:

Jag gissar TS inte skulle vara lika orolig om den inneboende var av kvinnligt kön...

Tänkte mer på att ts var tvungen att nämna att det var en ensamkommande. En 18-årig kille hade väl räckt.
  • Teppar
    Mongoliet skrev 2018-08-26 01:50:23 följande:

Tänkte mer på att ts var tvungen att nämna att det var en ensamkommande. En 18-årig kille hade väl räckt.

Risken blir väl antagligen större
  • Mongoliet
    Teppar skrev 2018-08-26 02:55:09 följande:

Risken blir väl antagligen större

Varför det?
  • nevermind
    Tow2Mater skrev 2018-08-26 01:41:14 följande:

Jag tycker det är mycket oansvarigt och inte rätt, men vad kan du göra åt det...? Be din dotter låsa sin dörr där, alltid.

Så hon ska säga till dottern att hon ska vara rädd i sitt eget hem? Bra där.
Svar på tråden Ok med 18 årig inneboende kille?