• TomAnd

Tjänsteresa o sex - vad gör ni på hotellet,

Man - inget fullt upp med jobb

Man - njuter av egen tid, läser tex en bok

Man - porrsurfar

Man - onanerar

Man - sexchattar

Man - raggar för ett ligg

Kvinna - inget fullt upp med jobb

Kvinna - njuter av egen tid, läser tex en bok

Kvinna -porrsurfar

Kvinna- onanerar

Kvinna - sexchattar

Kvinna - raggar för ett ligg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-08-27 08:23
    Inledning blev fel

Skall vara

Påväg på tjänsteresa och hotellnätter kan ibland vara tråkiga eller spännande.

Vad gör ni här på FL?

Själv en mix av njuta av egen tid samt ibland lite porrsurfande

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjänsteresa o sex - vad gör ni på hotellet,
  • Bondi
    Anonym (Kerstin) skrev 2019-01-17 15:56:14 följande:

Ni får väl själva komma på hur ni vill ha sex, jag är inte inblandad. Han är säkert öppen för att prova en kille.

Du verkar helskön...helt en kvinna i min smak..;)
  • Dahlton

Sitter just nu på ett hotell i norra Sverige. Funderar på att springa en stund. Ta en bastu och kanske käka lite. Det hade varit mysigt med sällskap... men det får man bara drömma om.

• Anonym (Kerstin)
    Dahlton skrev 2019-01-29 14:55:56 följande:

Sitter just nu på ett hotell i norra Sverige. Funderar på att springa en stund. Ta en bastu och kanske käka lite. Det hade varit mysigt med sällskap... men det får man bara drömma om.

Alltid trevligt med en kvinna som vill ha sällskap, kanske kan du få napp om du går till herrbastun?

Är vare sig i Norrland eller tänder på kvinnor så jag kan tyvärr inte ställa upp
  • Anonym (Tomas fru)

I måndags på hotell i Köpenhamn satt jag ensam och åt o hade jobbdatorn vid sidan, är som sagt ambitiös och förbereder mig väl inför viktiga möten.

Att jag satt och var koncentrerad på mitt jobb och pt lite lätt av salladen kunde jag notera att kjolen glidit upp lite...... vilket männen runt kanske blev lite glada över..... blev lite fantasier innan jag somna o efter skickat godnatt mess till mannen ????

• Anonym (Trevlig Man)

Brukar ofta tycka det är väldigt tråkigt att vara på hotel, alla verkar vara i sin lilla värld med dator och telefon. Borde vara trevligare med en trevlig diskussion och en bit mat samt dryck!

Själv skall jag åka till Västerås i veckan blir väl en öl och titta på lite Tv på en sportbar eller något men det brukar inte vara så livat precis.

• Studentpappa

Reser rätt ofta i jobbet, blir sällan mer än träning, en öl till maten sen lägger jag mig och kollar på tv. När det inte är vinter och mörkt tidigt på kvällen brukar jag ha cykeln med mig och sticka ut och cykla.

Ride it like you stole it
  • Anonym (Sanne)
    Studentpappa skrev 2019-12-08 19:01:59 följande:

Reser rätt ofta i jobbet, blir sällan mer än träning, en öl till maten sen lägger jag mig och kollar på tv. När det inte är vinter och mörkt tidigt på kvällen brukar jag ha cykeln med mig och sticka ut och cykla.

När jag var på hotell senast så filmade jag en sexig snutt till min man och skickade. Sen åt jag något gott och tittade på skräp tv. Duschade. Onanerade. Sov.
  • Forsman7

Hej, har en del hotellnätter främst Göteborg, men ibland Linköping, och ibland Sthlm.

Onanerar varje gång,

Hade gärna haft med någon på rummet, men hittills stannat vid flirtande i baren eller på restaurangen för kvällen.

Är singel...

Några (kvinnor) som också spenderar lite tid på hotell i ovan nämnda städer?!.

Var glad, var snäll och gör gott!
  • Anonym (Kvinna.)

Porrsurfar OCH onanerar.

• enable007
    Anonym (Kvinna.) skrev 2019-12-08 23:13:56 följande:

Porrsurfar OCH onanerar.

Alltid ?
Svar på tråden Tjänsteresa o sex - vad gör ni på hotellet,