Min son har stulit pengar
Min son brukade spela ett spel som heter Dragon City på mobil och eftersom vi spelade tillsammans visste jag att det var jättetidskrävande att samla ihop diamanter. En gång kom han gående och mycket stolt förkunnade att han nu hade 1095 diamanter. Det hade han köpt i spelet, i Google play appen. Jag loggade in omedelbart och hittade någon knapp där man kunde ångra transaktionen. Det var inte lätt och hitta. Tror jag googlade ett tag och hittade massa länkar med utdaterad info innan jag hittade det. Någonstans stod det att man har två timmar på sig att "ångra". Ifall måste man skriva en liten förklaring. Sen kom ett mejl att pengarna hade kommit tillbaka och såg i kontot att transaktionen hade avbrutits.
Det är absolut inte automatiskt att de beviljar betalning, och det kan hända att de gjorde det för förfrågan skedde så snabbt.
Testa och logga in på xbox och ta kontakt med Microsoft och försök ångra transaktionerna. Jag tror inte att de behöver returnera pengarna till dig, så fråga så snällt som möjligt.
www.microsoft.com/sv-se/store/b/terms-of-sale