• Tecum

Osäker

Varför tar man öht hem en okänd(?) kille på efterfest när man är sambo? Låter inte klokt någonstans. Ville hon vara otrogen var det mer än lovligt riskabelt då du var hemma. Är det en hittepåtråd?

OM det är sant kan hon vara ledsen för att de hånglade, eller att han missuppfattade och förväntade sig mer och hon var tvungen att freda sig.

• Tecum
    Anonym (komigen) skrev 2018-08-30 12:26:13 följande:
    Jag måste säga att jag tycker du drar väldigt konstiga slutsatser från vad TS beskrivit.

Varför dra hem någon?.... för att folk gör idiotiska saker i fyllan?

Varför skulle det enbart varit hångel? Kläder som hänger i köket och att tjejen springer in i sovrummet talar väl emot det? Man drar väl inte av sig kläderna enbart för att hångla eller hur? Och springer och gömmer sig gör man väl troligen för att man råkar vara naken, annars är det väl lättare att bara låtsas som ingenting?

Tvungen att freda sig gör man väl inte genom att dra av sig kläderna?
    Och springer därifrån gör man väl i så fall INNAN ens partner råkar vakna?
    Nej, helt logiska slutsatser från det TS skrivit när jag svarade. Sen kom det nya uppgifter om att hon ev skulle tagit av kläder innan killen lämnat våningen, det är helt klart besvärande men bevisar inget.

Om tråden är sann är det mest besvärande att hon drog hem en okänd kille trots att hon är sambo och att han är hemma. Det är inte okej oavsett om hon planerar sex eller ej. Hon verkar gränslös och med lågt konsekvenstänk, brukar hon bete sig så egoistiskt och tanklöst? Tål hon inte alkohol? Vem vill vara tillsammans med en sådan person?
Svar på tråden Osäker