Inlägg från: Anonym (Om) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Om)

Osäker

Anonym (Annon) skrev 2018-08-27 17:11:56 följande:

Det är detta som gör mig så frustrerad.

Jag kan förstå att hon ville festa vidare och hittat en ny ?vän?. Men att ta hem honom? Inget jag ens skulle tänka på, om det inte antingen var fler eller en kille. Ensam tjej aldrig i livet utan min sambo.

Dagen efter verkade det som om hon vill glömma den biten av kvällen.

Några tips på hur jag försynt kan ta reda på om hon ljuger eller bara får reda på mer vad som hände?

Jag vet ju inte alls hur din tjej är men om jag ska tolka situationen välvilligt utifrån mina egna erfarenheter av efterfest från mina festardagar så behöver det inte vara nåt mer än att hon har värsta fylleångesten pga att ha varit jättepackad och haft det dåliga omdömet att ta med en ensam kille hem på efterfest.

Det har förövrigt hänt mig mer än en gång att en efterfest med 5-7 deltagare i slutändan bara blivit två pers för att folk droppar av på vägen.
  • Anonym (Om)

Den här diskussionen har ju spårat. Självklart ska ts prata med sin flickvän i öppna ordalag om vad han tänker och känner. Att prata med varandra behöver ju inte innebära konfrontation. Man måste ju kunna prata om jobbiga och mindre jobbiga saker.

Det verkar som att alla tror det måste skett en otrohet. Set KAN det ju ha gjort men jag tror absolut inte det måste vara så. Utifrån hur jag själv funkar så hade jag varit tillräckligt skamsen över det faktumet att jag blivit packad och haft det dåliga omdömet att ha efterfest varit tillräckligt för att jag skulle bete mig undvikande och skuldmedvetet. Och dessutom med en kille...

Jag är inte heller en otrogen typ så det skulle definitivt aldrig ha hänt nåt även om jag skulle hamna i en liknande situation.

Svar på tråden Osäker