• Anonym (Zumm)

    Tips på vibrator?

    Jag skulle behöva hjälp att hitta en vibrator (finger-, klitoris- eller penisringsvibrator). Jag har köpt ett par men vibrationerna är helt värdelösa. Tänk surrande bi. Fastän de utgavs att ha "kraftiga vibrationer". Jag har en dildo som har mycket "större" vibrationer som funkar jättebra. Men nu behöver jag en mindre som är lättare att användas i sällskap. ;)

    Är det någon som har något tips på någon med verkligt kraftig vibration?

  • Svar på tråden Tips på vibrator?
  • HasseA
    Anonym (Zumm) skrev 2018-08-27 23:50:16 följande:

    Jag skulle behöva hjälp att hitta en vibrator (finger-, klitoris- eller penisringsvibrator). Jag har köpt ett par men vibrationerna är helt värdelösa. Tänk surrande bi. Fastän de utgavs att ha "kraftiga vibrationer". Jag har en dildo som har mycket "större" vibrationer som funkar jättebra. Men nu behöver jag en mindre som är lättare att användas i sällskap. ;)

    Är det någon som har något tips på någon med verkligt kraftig vibration?


    Inga små vibratorer med knappcellsbatterier har "kraftiga" vibrationer, utan bara snabba. Inte just "stora", som du säger. Det behövs mer kraft bakom då. Jag har provat ett antal.

    En total motsats är en Magic Wand, 230 V, de har dessa "stora" vibrationer. De är ju sällan små, dock. Men de är rätt fantastiska, faktiskt. Se en recension här, om du har intresse (jag har skrivit den): hasseochanna.wordpress.com/2014/06/10/recension-av-magic-wand/

    En pryl som annars fungerar bra är en Satisfyer. De kör ju inte med rena vibrationer, utan med lufttryck ut/in. Jag har recenserat en här: hasseochanna.wordpress.com/2017/01/13/test-och-recension-av-satisfyer-1/
    Ganska fantastisk den också, min fru går upp i brygga på några sekunder. Det är snarast så att de är lite för intensiva. Och nu, 1,5 år efter recensionen, är den fortfarande som ny. Det gäller Wanden också, som är över 4 år gammal nu.

    Så, jag tror du kommer ha svårt att hitta en liten ren vibrator med bra vibrationer, min erfarenhet är som din, att en vibrerande dildo har bättre. Men båda dessa sorter kan jag rekommendera, vi använder dem lite då och då, Wanden mest.
  • Anonym (:-))

    Lite större än vad du frågar efter, men tror den är en av de kraftfullaste vibratorerna 



  • Anonym (H)

    Jag har en Satisfier, älskar den. Kan komma jättesnabbt (om jag vill)

  • Anonym (Skräpar)

    Blir det mest att vibratorerna ligger och skräpar där hemma 

Svar på tråden Tips på vibrator?