• Anonym (Lena)

Hur många kukar haft i munnen samtidigt?

Vid ett tillfälle nu i sommar hade jag tre killars kukar i min mun samtidigt. Trodde inte jag skulle gilla det, men det var faktiskt upphetsande "som bevis" att alla ville ha mig :) Gör gärna om det, men vet inte om samma killar vill då de verkade lite besvärade efter ett tag. Ingen av dem kom heller.

Någon här med liknande erfarenhet av flera i munnen samtidigt?

• Svar på tråden Hur många kukar haft i munnen samtidigt?
  • Anonym (Bengt)

Jag hade tre samtidigt men det var inte bevis på hur mycket de gillade mig utan hur mycket de kunde förnedra mig.

• Anonym (Aerosmith)

Vilka små munnar ni har! Själv fick jag in sex penisar, samtidigt som jag sjöng "I Don?t Want to Miss a Thing".

• Anonym (3?!)

Hur får man plats med 3 kukar i sin mun samtidigt?!

Enormt käft, eller väldigt väldigt små snoppar?

• Anonym (Bengt)
    Anonym (3?!) skrev 2018-08-28 14:33:08 följande:

Hur får man plats med 3 kukar i sin mun samtidigt?!

Enormt käft, eller väldigt väldigt små snoppar?

De som trycktes in i min mun var små, runt 12 år var killarna - jag var 10 år
  • Anonym (jahapp)
    Anonym (Lena) skrev 2018-08-28 01:25:22 följande:

Vid ett tillfälle nu i sommar hade jag tre killars kukar i min mun samtidigt. Trodde inte jag skulle gilla det, men det var faktiskt upphetsande "som bevis" att alla ville ha mig :) Gör gärna om det, men vet inte om samma killar vill då de verkade lite besvärade efter ett tag. Ingen av dem kom heller.

HAHAAHA

Kan du beskriva ställningen som snubbarna stod i för att kunna komma åt din mun samtidigt?

Eller hade alla 40cm kukar
  • Aikido
    Anonym (jahapp) skrev 2018-08-28 16:25:07 följande:
    HAHAAHA

Kan du beskriva ställningen som snubbarna stod i för att kunna komma åt din mun samtidigt?

Eller hade alla 40cm kukar
    Finns det hjärterum så...

• Anonym (Jessica 47)

Har inte haft mer än en. Allt annat vore sjukt. Men har blivit "dubblad" och haft två i mig samtidigt.

• Anonym (jahapp)
    Aikido skrev 2018-08-28 18:08:53 följande:
    Finns det hjärterum så...

Kanske i munnen men inte ställningen för att få ihop tre kukar jämte varandra
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Lena) skrev 2018-08-28 01:25:22 följande:

Grattis att ha avverkat denna milstolpe i livet !
Svar på tråden Hur många kukar haft i munnen samtidigt?