Inlägg från: Linneaalice14 |Visa alla inlägg
  • Linneaalice14

Hej

Sammanfattar mig kort och hoppas på att få lite råd o hjälp på traven! Jag slutade med p-spruta september 2017, nu den 11 augusti plussade för ägglossning, (min mens ej kommit igång än efter avslut med p sprutan) 

Vi har sexat 3 dagar innan ägglossningen samma dag o 4dagar efter, nu sitter jag här 16 dagar efter ägglossningen o ingen mens än, inga känningar efter den heller, har gjort ett grav test men visade negativt i lördags, 

Kan man hoppas att jag e gravid ? Vi vill så gärna ha en liten till! Vad tror ni?

• Svar på tråden Hej
  • Linneaalice14

De roligaste av de hela är att jag är i kontakt med gyn redan o dem har kollat med ultraljud o allt ser fint ut, clearblue testet visade negativt i lördags med antal veckor indikator, samt att innan i mars månad fick jag även tabletter provera som skulle göra så att ägglossning o mens kom igång. Men konstigt man plussat på ägglossningen, men samtidigt så om den ej kommit igång nu inom närmsta dagarna så undrar man ju då vad de e för fel om jag ej e gravid, för man kan vän inte ha ägglossning o sen skippa att få mens liksom, 17 dagen idag efter ägglossningen

Svar på tråden Hej