• Anonym (TS)

Vad tycker svenska män om svarta tjejer/kvinnor?

Ja, det finns ju redan trådar om vad svenska män tycker om tjejer från Mellanöstern mm. så nu är jag nyfiken på vad ni tycker om svarta tjejer.

Är själv en svart tjej född och uppvuxen i Sverige som nyfiket väntar på era svar.

Håll en god ton i tråden, tack. :)

Egentligen ville jag lägga tråden under Relationer men då fanns det tydligen ingen möjlighet för mig vara anonym så det fick bli såhär i stället.

• Svar på tråden Vad tycker svenska män om svarta tjejer/kvinnor?
  • PH76

Nu räknas väl inte folk ifrån mellanöstern som svarta så vitt jag vet, men för att svara på frågan så tycker jag att det finns många vackra kvinnor därifrån.

Svarta (Afrika/Latinamerika) är jag dock inte lika förtjust i utseendemässigt.

• qfnafnjf

Ingen åsikt baserad på vad som utgår från hudfärg. Det finns idioter så väl som guldkorn inom gruppen.

Jag bedömer inte individer utifrån sådana attribut. Det skulle göra mig till rasist.

• joppe123

Har en förkärlek till mörkhyade kvinnor då min första flickvän var det. Dock så är det inte helt lätt för en vit svensk man att hitta en mörkhyad kvinna att vara med. Det jag har upptäckt är att rasism går åt båda hållen...

• Anonym (like)

Jag tycker att svarta kvinnor är fantastiskt vackra. Det handlar förstås inte om enbart hudfärgen, utan i högsta grad även om ansiktsdragen, kroppsbyggnaden och håret. Det gäller inte bara svarta kvinnor av afrikanskt ursprung, utan även de från Australien (aboriginer), Indien med flera delar av världen. Svarta kvinnor är så perfekta och de relativt få jag har träffat har dessutom alla varit väldigt charmiga, trevliga och lättsamma.
    På sätt och vis önskar jag att jag också vore svart, om man fick drömma lite, så att jag på så vis hade haft en sportslig chans att få en svart kvinna. Men som vit tycker jag att en svart kvinna vore mitt perfekta komplement, gillar den kontrasten.

• Anonym (Rostbiff!)

Gillar svarta tjejer. Sexigt när fittan ser ut som en rostbiff.

• Mongoliet

Älskar svarta tjejer (också). Alla länder i Afrika har ju sitt stuk. Tex är ju flertalet från Nigeria inte så vackra i jämförelse med Cap verde eller Ghana där de är korta & tighta & inte så manliga. Etiopien & Eritrea har många smala söta. Sydamerikas svarta är ju jättesnygga. Speciellt ifrån Venezuela & Colombia. Kanske lite guldigare färg i Venezuela jämfört med övriga sydamerika. En svart tjej framför en vit svensk tjej alla dagar i veckan om alla övriga egenskaper är liknande.

• Cunnilingus18
    Anonym (TS) skrev 2018-08-28 14:34:06 följande:

Ja, det finns ju redan trådar om vad svenska män tycker om tjejer från Mellanöstern mm. så nu är jag nyfiken på vad ni tycker om svarta tjejer.

Är själv en svart tjej född och uppvuxen i Sverige som nyfiket väntar på era svar.

Egentligen ville jag lägga tråden under Relationer men då fanns det tydligen ingen möjlighet för mig vara anonym så det fick bli såhär i stället.

Jag tycker mörkhyade tjejer kan vara väldigt fina. Men allt beror ju på, det handlar kanske mest hur man ser ut kroppsligt och allmänt. Men helt klart finns det många fina mörka tjejer. Personligen tycker jag nog de finaste tjejerna kommer från norra Afrika och Mellanöstern/Ostasien. Men tror att din hudfärg är avgörande för att någon ska attraheras av dig? :)
  • BossHoss

I vilket sammanhang är det du tänker på?

Rent generellt?

Ser på dem som människor, är de idioter så är de idioter är de goda medborgare så är de just goda medborgare.
  • SG Eng

Tycker att svarta tjejer kan vara både attraktiva och oattraktiva, till såväl sätt som utseende. Precis som alka andra.

Måste dock tillstå att jag fantiserar om att knulla en mörkhyad kvinna, då jag inte provat detta.
  • Danzig76

Kortfattat svar; jag gillar. Men precis som med kvinnor generellt så är det ju inte alla som faller en i smaken.

Med det sagt, så har tyvärr inte fått tillfälle att vara intim med en svart tjej/kvinna. Ännu..

Svar på tråden Vad tycker svenska män om svarta tjejer/kvinnor?