• Anonym (TS)

Vad tycker svenska män om svarta tjejer/kvinnor?

Ja, det finns ju redan trådar om vad svenska män tycker om tjejer från Mellanöstern mm. så nu är jag nyfiken på vad ni tycker om svarta tjejer.

Är själv en svart tjej född och uppvuxen i Sverige som nyfiket väntar på era svar.

Håll en god ton i tråden, tack. :)

Egentligen ville jag lägga tråden under Relationer men då fanns det tydligen ingen möjlighet för mig vara anonym så det fick bli såhär i stället.

• Svar på tråden Vad tycker svenska män om svarta tjejer/kvinnor?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Man 51 Stockholm) skrev 2018-08-29 21:39:07 följande:

Har aldrig haft förmånen att vara tillsammans med en svart kvinna men det lockar. Känns sexigt att få se min vita kropp bakom en svart rumpa, eller få svarta bröst i ansiktet när hon rider

Kan bara instämma i att det är spännande med såna kontraster.
    Anonym (50 years of grey) skrev 2018-08-29 21:52:55 följande:

Jo, det är sexigt och läckert med svarta tjejer, lite "exotiskt" då blir det även lite "erotiskt"

Som jag skrev till föregående: kontraster kan vara sexigt.
    BossHoss skrev 2018-08-30 07:16:09 följande:

Jodå jag tycker allt att svarta tjejer kan va riktigt snygga, om de är smala och nätta och inte har den klassiska jätteröven, Mörka tjejer är lite som synthtjejer de som är snygga är för jävla snygga och de andra blahh.

relationsmässigt så kan jag ärligt säga att jag alltid sett mig själv med vita barn, men sedan har jag ju vart kär i tjejer som inte har samma hudfärg så, jag tror att den man faller för faller man för oavsett hudfärg. När det kommer till attraktion så tycker jag kropp, hår, utstrålning, klädstil, sminkning är det som attraherar mig vid första ögonkastet inte hudfärgen. 

Ok, vissa har den där typen av rumpa, andra inte. Jag förstår vad du menar. Själv har jag en nättare typ av rumpa.

Som sagt så är det en helhet man faller för och inte bara en ?faktor?. Attraktion är inget man just styr över. Enligt mig i alla fall.
    Anonym (Vackra) skrev 2018-08-30 07:44:12 följande:

Är du intresserad av svenska killar. vilken världsdel har du bakgrund ifrån.

Jag är intresserad av svenska killar/män. Min bakgrund är västafrikanskt.
    Anonym (Vackra) skrev 2018-08-30 07:55:23 följande:

Så det är inget ovanligt att tjejerna vill dejta killarna ser du skillnaderna mellan olika europiska killar när det kommer till utseendet. Nu kan ju du inte svara för alla tjejer men tycker en del att skandinaviska killar är snygga? 

Ja, som du redan förstått kan jag enbart tala för mig själv, men jag dras som sagt till svenska/skandinaviska män. Visst ser jag skillnaden på syd- och nordeuropéer t.ex.
    UlfGöteborg skrev 2018-08-30 08:36:14 följande:

Hej igen TS,

Jag vet inte om jag egentligen skulle vilja träffa någon av mina (få) mörka onlinevänner. Vi har väldigt öppna dialoger lite gömda bakom nätets anonymitet. Men man vet ju aldrig förståss. Hur som helst är ni svarta väldigt attraktiva för mig. Jag skulle gärna testa att ha en förtroendefull onlinedialog även med dig, om du vill .

Tack för vänliga ord.

Jag värdesätter också min anonymitet på nätet, så jag tackar för erbjudandet, men tror jag avstår från fortsatt kontakt. Du låter dock trevlig, tycker jag.
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-30 09:14:44 följande:

Visst är det så, jag tror inte jag ens reflekterar över hudfärg eller etnicitet utan, jag attraheras mer av personlighet och utseende. Men vet med mig att jag även har spanat in mörkhyade tjejer och har även haft sex med en mörkhyad tjej som var en underbar person på alla sätt.

Men har märkt att jag dras till brunetter och lite mörkare tjejer framför blonda även om jag klart även har attraherats av blonda tjejer :)

Personlighet och utseende bildar ju en sorts helhet där hudfärgen bara är en faktor. Så ser i alla fall jag det. Det är ju en hel person man faller för så att säga.
    Anonym (M) skrev 2018-08-30 09:27:11 följande:

De har ofta riktigt bred rumpa vilket är attraktivt. Dessvärre är deras inställning till jämställdhet och arbete ofta gammalmodig.

Inställningen till ex. jämställdhet och arbete beror väl rätt mycket på vilken kultur man fostrats i. Själv har jag t.ex. nog rätt svenska värderingar, då jag är född och uppvuxen här med välintegrerade föräldrar.
    Anonym (Whitey) skrev 2018-08-30 09:55:25 följande:

Känner ingen, men sett många attraktiva.

Har grannar som har skumma vanor. Mammor som är ute med barnen vid kl 22. Ungarna är allt från bebisar till kanske 3 år. Det är svart (svart, höhö...) ute, barnen gråter men de ska ändå sitta i gungan och "har roligt". Trodde barn i den åldern bör sova då.

Anonym (Whitey) skrev 2018-08-30 09:57:31 följande:

Just ja, mammorna är själv högljudda, har konstiga skrikiga röster, kanske nån kulturell grej. De låter inte som tjejer man hör annars iaf. 

Tack för positiva ord.

Dina grannar tycks ha rätt udda vanor, ja. Inget jag känner igen mig i.
    Rataxes skrev 2018-08-30 10:00:52 följande:

Tycker om svarta kvinnor som om kvinnor i övrigt, det finns attraktiva och mindre attraktiva. En del har jättefin personlighet, andra inte.

Ja men så är det väl. Människor är individer och måste bedömas utifrån det.
    Anonym (Man) skrev 2018-08-30 10:11:33 följande:

Det finns bra och mindre bra svarta kvinnor precis som med övriga kvinnor. Rent utseendemässigt är det vanligt att färgade kvinnor har stora väldigt runda rumpor som gungar rejält när de går vilket är väldigt eggande.

Ok.
    Danzig76 skrev 2018-08-30 10:35:37 följande:

Helt apropå, det här är ju en personlig favorit. Nu råkar ju hon ha en grym kropp också. Så allt i ett så att säga 

Ja, Khaddi är både bra längdhoppare och har snygg kropp. Visst är det så.
  • UlfGöteborg
    Anonym (TS) skrev 2018-08-31 15:55:58 följande:
    Jag värdesätter också min anonymitet på nätet, så jag tackar för erbjudandet, men tror jag avstår från fortsatt kontakt. Du låter dock trevlig, tycker jag.
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-30 09:14:44 följande:

Visst är det så, jag tror inte jag ens reflekterar över hudfärg eller etnicitet utan, jag attraheras mer av personlighet och utseende. Men vet med mig att jag även har spanat in mörkhyade tjejer och har även haft sex med en mörkhyad tjej som var en underbar person på alla sätt.

Men har märkt att jag dras till brunetter och lite mörkare tjejer framför blonda även om jag klart även har attraherats av blonda tjejer :)

Tackar för komplimangen då, dito förresten . Och även vid fortsatt kontakt kan amn ju bibehålla anonymiteten Flört.
  • Cunnilingus18

Kan bara instämma i att det är spännande med såna kontraster.Som jag skrev till föregående: kontraster kan vara sexigt. Ok, vissa har den där typen av rumpa, andra inte. Jag förstår vad du menar. Själv har jag en nättare typ av rumpa.

Personlighet och utseende bildar ju en sorts helhet där hudfärgen bara är en faktor. Så ser i alla fall jag det. Det är ju en hel person man faller för så att säga :)

Ja men nättare rumpor är det finaste även om hudfärgen på dem inte har någon egentlig betydelse. Men visst är det lite häftigt och lite smått exotiskt med min ljusa hy mot en mörkhyads tjejs rumpa :)

Precis så är det, utseende + personlighet och utstrålning
  • Anonym (kik)

Färgade kvinnor är fantastiskt sexiga och vackra. Älskar kontrasten oxå för den delen

• Anonym (Vackra)
    Som sagt så är det en helhet man faller för och inte bara en ?faktor?. Attraktion är inget man just styr över. Enligt mig i alla fall.
    Anonym (Vackra) skrev 2018-08-30 07:44:12 följande:

Är du intresserad av svenska killar. vilken världsdel har du bakgrund ifrån.

Jag är intresserad av svenska killar/män. Min bakgrund är västafrikanskt. Ja, som du redan förstått kan jag enbart tala för mig själv, men jag dras som sagt till svenska/skandinaviska män. Visst ser jag skillnaden på syd- och nordeuropéer .
    Så du känner inte till om andra tjejer blir attraherade av svenska killar.
    Har du känt så har ända sedan puberteten är du i tonåren?
  • Anonym (like)
    Anonym (TS) skrev 2018-08-29 19:42:34 följande:
    Tack för dina positiva ord. Och som sagt så finns vi svarta tjejer som är öppna för förhållanden med vita män, så hoppas du finner det du söker.
    Anonym (Rostbiff!) skrev 2018-08-28 20:12:02 följande:

Gillar svarta tjejer. Sexigt när fittan ser ut som en rostbiff.

Men de öppna är väldigt få, så det är bara att acceptera livslotten att man aldrig kommer ses som tillräckligt attraktiv av någon svart skönhet eftersom man är född vit. Man ser ofta svarta män med vita kvinnor, men sällan tvärtom.

Mycket prat om hudfärg här, men det är ju även i högsta grad ansiktsdragen som gör er afrikanskor så otroligt vackra.
  • Anonym (TS)
    UlfGöteborg skrev 2018-08-31 16:07:34 följande:

Tackar för komplimangen då, dito förresten . Och även vid fortsatt kontakt kan amn ju bibehålla anonymiteten .

Tack. Hur tänker du dig kontakten då?
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-31 19:29:31 följande:

Ja men nättare rumpor är det finaste även om hudfärgen på dem inte har någon egentlig betydelse. Men visst är det lite häftigt och lite smått exotiskt med min ljusa hy mot en mörkhyads tjejs rumpa :)

Precis så är det, utseende + personlighet och utstrålning

I c.

Vi förstår varandra, ser jag.
    Anonym (kik) skrev 2018-08-31 22:00:44 följande:

Färgade kvinnor är fantastiskt sexiga och vackra. Älskar kontrasten oxå för den delen

Tack för positiva ord.
    ninjainthedark skrev 2018-08-31 22:18:13 följande:

Mycket vackert, har dejtat ett par, skulle gärna göra det igen. ????

Det låter bra.
    Anonym (Vackra) skrev 2018-08-31 22:21:39 följande:

Så du känner inte till om andra tjejer blir attraherade av svenska killar.

Har du känt så har ända sedan puberteten är du i tonåren?

Jodå, jag vet att jag inte är ensam om det.

Har nog känt så här sen puberteten, ja. Jag är 25 år.
    Anonym (like) skrev 2018-08-31 22:51:55 följande:

Men de öppna är väldigt få, så det är bara att acceptera livslotten att man aldrig kommer ses som tillräckligt attraktiv av någon svart skönhet eftersom man är född vit. Man ser ofta svarta män med vita kvinnor, men sällan tvärtom.

Mycket prat om hudfärg här, men det är ju även i högsta grad ansiktsdragen som gör er afrikanskor så otroligt vackra.

Är det så illa? Enligt mig är det inte så ovanligt att man attraheras av vita män. Jag vet flera som gör det. Kanske är utbudet för litet i Sverige och att du borde söka dig nånstans där det är fler av ?oss?. USA skulle kunna vara da place 4 u.

Tack än en gång för positiva ord!
  • Anonym (SD 2018)

Hur menar du du, TS, att det skulle vara någon skillnad eller annan dragningskraft för svarta tjejer?

• Cunnilingus18

[quote=79017247][quote-nick]Anonym (TS) skrev 2018-09-02 17:37:13 följande

I c.

Vi förstår varandra, ser jag.

[/quote]

Stämmer in ganska bra på ditt utseende då?

Ja det verkar så, men du tänder mer generellt på vithyade killar då?

Svar på tråden Vad tycker svenska män om svarta tjejer/kvinnor?