• Agilaolle

Positivt ägglossningtest??

Hej jag har en fråga till er lite mer erfarna. Har för första gången lyckas få ev positivt ägglossning. Eller är det på gång bara vad tror ni? Och är det fler än jag dom har den ägglossning eller är det pga av att jag har tagit Letrozol ? Är på cykel 20 i dag . Tack för svar????

• Svar på tråden Positivt ägglossningtest??
  • Agilaolle
    Agilaolle skrev 2018-08-29 13:37:03 följande:

Hej jag har en fråga till er lite mer erfarna. Har för första gången lyckas få ev positivt ägglossning. Eller är det på gång bara vad tror ni? Och är det fler än jag dom har den ägglossning eller är det pga av att jag har tagit Letrozol ? Är på cykel 20 i dag . Tack för svar????

• EpicNurse

Inte positivt men på god iväg! Kanske ikväll eller imorgon!

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Orkide

Jag har aldrig fått starkare på de där. Jag skulle säga att det är dags för lite sex

• Agilaolle

Okej japp sex blev det för 2 dagar sen och även i morse så hoppas det tar sig. Tänkte köra i morgon med för att vara på säkra sidan ???????? ska prova och testa igen i morgon men ägglossnings stickorna och se om det blir starkare???? tack för era svar ????

• Nathaliiie90
    Agilaolle skrev 2018-08-29 15:53:18 följande:

Okej japp sex blev det för 2 dagar sen och även i morse så hoppas det tar sig. Tänkte köra i morgon med för att vara på säkra sidan ???????? ska prova och testa igen i morgon men ägglossnings stickorna och se om det blir starkare???? tack för era svar ????

Hur testar ni? Testar ni varje dag eller? För jag hade min senaste mens den 8/7 sen nu i augusti fick jag en liten blödning en vecka efter att jag skulle h haft min mens men mensen kom aldrig trodde då genast att jag var gravid men det är jag inte så nu vet jag inte när min nästa ägglossning är. Tänkte höra här inne och se om någon av er vet hur jag ska räkna ut min nästa ägglossning.
  • Agilaolle
    EpicNurse skrev 2018-08-29 14:54:09 följande:

Inte positivt men på god iväg! Kanske ikväll eller imorgon!

Tror jag fick ägglossning går kväll för nu på förmiddagen fanns inget strek alls kvar. Så nu håller vi tummarna på att det har tagit sig. Drygt och vänta bara typ 14 dagar inan man kan testa. Men det får det vara värt
Svar på tråden Positivt ägglossningtest??