• Man 78

    Ni som haft trekant där en vän varit involverad

    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 09:01:58 följande:
    Jag älskar avsugningar och har en fantasi om att testa glory hole.
    Låter ju spännande det, tyvärr är vi ju inne på att måsta blanda in fler ännu en gång då :(

    Fasen om man skulle våga stoppa kuken i ett hål sådär haha
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 09:26:02 följande:
    Asg, nej man vet ju aldrig vem det är på andra sidan liksom. Tanken triggar mig enormt.
    Ställ gubben bakom en plywood i vardagsrummet sen kan han ju sköta om att stoppa in kuken alt. en dildo så det verkar vara flera stycken på andra sidan.
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 09:46:39 följande:
    Fan du är smart du;) Värt att testa:!

    Själv då? Har du haft en trekant?
    Vid två tillfällen ena gången med två kompisar, en tjej och en kille.
    Andra gången hamnade jag med två tjejer som var kompisar i ett rum på en fest.
    Men vara länge sedan nu.

    Har vi slängt käft i någon tråd tidigare? 
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 09:57:00 följande:
    Vilken av gångerna gillade du bäst?

    Ja, vi har pratat:)
    Båda hade sina fördelar. Tjejen som hade sex med oss två killar var väldigt drivande vilket var kul.

    Den andra gången var det sixigt att se två tjejer hångla och klä av varandra.

    Börjar bli en vana det här då, prata sönder trådar ;) 
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 10:23:24 följande:
    Fanns det nån känsla av att du och den andra killen hade nån vibb och nån ev beröring?

    De hade nämligen de killar jag var med. Otroligt sjukt jäkla spännande. Båda är hel straight men det fanns kyssar och beröring med i vår lilla trekant.

    Ler, ja- tydligen en vana vi har. Blev lite smått irriterad ...:)
    Nej det blev ingen sexuell beröring om man säger så, klart man kommer åt varandra hud mot hud men vi turades om att knulla henne och hon hjälpte den andre.

    Misstänkte vem du var utifrån ditt sätt att skriva...... 
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 10:53:03 följande:
    Blir jag så lätt avslöjad alltså ..:)

    Har trekanten påverkat er fortsatta relation? Du skrev att det var längesen.
    Ja det var så länge sedan så de är inte personer jag umgås i samma kretsar med längre. 

    Du jobbar alltså fortfarande med de två männen du låg med?
  • Man 78
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-09-18 10:10:00 följande:

    En barndomsvän till mig som jag inte träffat eller pratat med på flera år kom av en händelse i kontakt med mig igen när vi var ett tjejgäng som drack lite vin.
    Som vanligt blev det mycket sexprat och jag nämnde att jag och min man var öppensinnade.
    Hon blev väldigt nyfiken och det slutade med att hon ville följa med på klubb för att se hur det var. Några veckor senare var det dags. 

    Vi plockade upp henne och kom till klubben, vi hade inte pratat om att ha sex med varandra utan gick dit med öppet sinne. 
    Efter ett tag lade sig min väninna i en gunga på min inrådan och jag lekte med en stav och slickade henne, min man smekte hennes bröst och jag tror att hon runkade honom. 
    När hon kommit var det min tur att vara i gungan och jag fick samma behandling. 
    När jag kommit så blev jag knullad av min man medans hon tittade på och när min man sa att han var på väg att komma så drog han sig ur för att spruta mig i ansiktet som både han och jag gillar. 
    Det vara bara det att väninnan dök ner på knä och tog honom i munnen och hon fick hela satsen på/i sig. 
    Efter det följde hon med på en fest till där vi gick hela vägen alla tre, hon är lite av får favorit singel och vi planerar att bjuda in henne fler gånger. 


    Taskigt av henne att sno din sats ;) 
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 11:42:37 följande:
    Vi fortsatte och jobba ihop typ i två år. Hände aldrig något mer mellan oss tre. Funkade på jobbet men på aw fanns det ju alltid vibbar.

    Ena killen blev senare ihop med en annan kollega och hon visste ju om att vi hade haft ihop det. Så av kanske naturliga skäl så slutade vi umgås. Har inte mer än fb kontakt idag.
    Förstår, du verkar ha många roliga ideer. Kul att höra. 
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 11:42:37 följande:
    Vi fortsatte och jobba ihop typ i två år. Hände aldrig något mer mellan oss tre. Funkade på jobbet men på aw fanns det ju alltid vibbar.

    Ena killen blev senare ihop med en annan kollega och hon visste ju om att vi hade haft ihop det. Så av kanske naturliga skäl så slutade vi umgås. Har inte mer än fb kontakt idag.
    Hur gick trekanten med killarna till då mer i detalj?
    Du fick utlopp för ditt intresse av att suga antar jag?
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 12:24:19 följande:
    Outar inte allt i detalj men nog fick jag suga kuk allt:) Började med fyllehångel som gick över till att jag blev pullad Och slickad av den ena samtidigt som jag sög av den andre. Där nånstans började även killarna bli intima med varann. Sen blev det dp och njutningen var total. Går liksom inte att jämföra med tex en dildo.
    Det är ju detaljerna jag vill höra haha. (Ska inte utmana ödet här;))

    Dp till och med, porrigt må jag säga.
    Sög killarna varandra?
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 13:38:33 följande:
    Nej tyvärr..
    Synd för dig, hade ju varit hått att suga av en kille tillsammans med en annan kille antar jag.

    Snart helg, vilken tråd skall kapas på måndag då? ;)
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 13:55:31 följande:
    Ja, skön fredagsfeeling här:)

    Du väljer- jag hakar på!
    Håller med, bra uppvärmning att prata med dig inför AW med kollegorna, har flera tjejer. Kanske blir en trekant ikväll haha.

    Ja det måste ju bli du som hakar på då jag inte vet vilket nick jag skall leta efter.
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 13:59:22 följande:
    Mmm, helt rätt. Spännande
    Du kanske får en omgång i helgen som du kan berätta om ;)
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 14:07:48 följande:
    Satsar nog på din aw jag. Låter mer spännande;)
    Rädd för att jag kommer göra dig besviken.
    Hur ser sexlivet ut för er då? Funkar eller är det som för många andra att det kan gå lite på tomgång?
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 14:33:58 följande:
    Helt ok faktiskt - är dock lite smått överkåt så gubben känner väl ibland att han inte riktigt räcker till. Men visst, ibland går det ju lite på rutin. Den råa passionen och åtrån är ju inte samma längre.
    Är nog väldigt vanligt att en part vill mer än den andra, funkar ju för folk så länge man inte står allt för långt från varandra.
    Jäkligt svårt också att hålla gnistan igång, efter x antal ligg vet man ju allt liksom.
    En annan typ av nyfiken kåthet med en ny partner såklart. 
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 14:43:43 följande:
    Att våga och att känna sig trygg är ju viktigt. Det gör jag till 100% och det finns ingen som får mig at squirta så som honom=)
    Squirta gör du också, du levererar hela repertoaren du :)
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 15:22:47 följande:

    Något jag lärt mig på senare år. Livet efter 40 är rätt så underbart faktiskt.


    Japp det har definitivt sina fördelar. Mindre osäkerhet man känner sig själv bättre. Men också lite sämre med tid iof. Nu ska jag öla en stund. Ha en superhelg så hörs vi kanske.
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 15:43:44 följande:

    Låter najs. Ha?t så trevligt. Sitter själv i solen med en kall öl. Blev visst aw här med:)


    Se där ja. Fundera ut nått kul du vill diskutera då.
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-18 17:58:47 följande:
    Skall absolut gör det:)
    Nej du ingen trekant, hoppas du hade bättre tur ikväll :)
  • Man 78
    Anonym (70-talist kvinna) skrev 2020-09-19 00:13:26 följande:
    Vad trist..

    Galen kväll här
    Så du är aktiv här även nu på kvällen, skoj. 
    Berätta vad som händer :)
Svar på tråden Ni som haft trekant där en vän varit involverad