Inlägg från: Anonym (Sd=nazister) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sd=nazister)

    Sverigedemokrater gör bort sig (igen)

    KillBill skrev 2018-09-01 22:05:12 följande:

    Min poäng ar att SDs partiledning har noll koll. Det är inte SD själva som uppmärksammat att det fans14 personer med nazistkopplingar i partiet utan tidningen Expressen.  De senaste åren har hundratalet rasister och nazister avslöjats inom SD och det tar aldrig slut. Jag fattar inte hur folk kan acceptera att partiledningen inte gör något åt problemet. Själv så tror jag att det beror på partiledningens egna bruna historia.


    Exakt, de har varit tvungna att "pudla" eftersom de själva ljugit ihop den så kallade "nolltolerensen" som såklart bara existerar när någon varit dum nog att visa upp sin rasism, kvinnofientlighet eller sina nazistsympatier öppet.
  • Anonym (Sd=nazister)
    Anonym (partimedlem) skrev 2018-09-02 20:25:09 följande:

    Vi inom SD är inte nazister som du antyder i ditt alias.

    Det är viktigt att poängtera.


    Alla är såklart inte det, men tillräckligt många för att ni ska framstå som ett nazistparti. Jag känner 10 personer som är öppna och aktiva medlemmar i SD.

    4 av dem förnekar förintelsen och tycker att den judiska konspirationen är ett lika stort problem som de anser "musselmanerna" är, det delas friskt bilder på hakkors och slentrianhailas lite då och då. 2 av dem har uttryckt att människor med funktionshinder ska steriliseras och interneras. En hatar alla som inte är "äkta germaner" och har ingen aning om att jag på mödernet faktiskt är judinna. Två är bakåtsträvare som tycker kvinnors plats är vid spisen, den sista är kraftigt negativ till "alla jävla aper" som kommer hit och lever på bidrag, går själv på soc sen vi slutade gymnasiet (idag över 30) samt har skaffat två barn utan egen försörjning. Kort sagt, andelen rasister, hycklare, nazister, kvinnohatare och allmänna nötter är hög.
Svar på tråden Sverigedemokrater gör bort sig (igen)