• Fru Darcy

Utnyttjad?

Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 12:47:17 följande:
    Anonym (-) skrev 2018-09-03 12:23:48 följande:
    Du blev våldtagen. Hon hade sex med dig medan du sov/var medvetslös och det är fullkomligt oacceptabelt. Säg upp all kontakt med den människan.  Dock fortsatte du ha frivilligt sex med henne så du har ändå varit otrogen och ett svin. Det är du skyldig din fru att berätta så att hon får välja om hon vill leva med en sådan människa. 
    Nej alltså jag ser mig inte som ett offer på det sättet. Jag är arg över att hon inte bad om samtycke, framförallt eftersom jag har sambo och är vän med hennes man. Sen tror jag bara en kille kan förstå fullt ut hur svårt det är att avbryta sexet. Ur flera aspekter. Det sitter en snygg tjej och rider dig och det är skönt som fan. Det djuriska kickar in. Vanligtvis går det bra att ducka sexuella inviter men alla killar som dömer mig, sätter er in i situationen. Sen kände jag mig lite pressad att fortsätta också efter som hon bara flinade som om att jag inte var man nog om jag bangade. Sen tror jag aldrig att min sambo skulle tro mig om jag berättade vad som hände. Så om jag kom eller inte spelar ingen roll i det anseendet även om jag önskat att jag gjort det.

JA du blev utsatt för ett övergrepp i och med att hon började ha sex med dig utan ditt samtycke. Att du sedan inte avbröt där och då på grund av att det var 'skönt' är helt oacceptabelt ur relationsperspektiv, såvida ni inte har någon överenskommelse om att ni får knulla andra. Du har varit otrogen samt svikit din vän och du borde berätta för din fru och din vän vad som har hänt så får de ta ställning till om de vill fortsätta med dig som partner och vän.
Svar på tråden Utnyttjad?