Inlägg från: Anonym (Kvinna35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna35)

Utnyttjad?

Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 20:40:06 följande:

Okej det är blir bara sjukare om det är nån som bryr sig. Jag hade bestämt mig att ikväll berätta för min sambo, jag pendlar så jag har 45min i bil hem från jobbet. Då i bilen så ringer min polare (hans fru som satt på mig), jag låter det ringa ut men tänker sen att lika bra ta tjuren i hornen, hans fru har ju bergis berättat för honom och nu har jag en vän mindre. Så jag kör av på en rastplats å ringer upp. Hans säger nästan direkt efter lite kallprat ?hade du kul på kräftisen då?? Jo det var väl trevligt sa jag trevande. ? och var det trevligt att knulla min fru?? Jag blev tyst. Fick tillslut fram ett ?alltså...? då börjar den jäveln asgarva. Sen säger han att dom har ett öppet förhållande. Dom får ligga med främling per kvartal och helst ska det va trekant. Dom hade tänkt fråga mig om trekant men han deckade ju och Madde hade gjort slag i saken själv. Jag slängde på luren. Han ringe upp men jag svarade inte. VAD ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I??? Funderar fortfarande på att berätta för min sambo som snart kommer hem från sitt träningspass...

Berättade du för din sambo vad som hänt? Har du pratat med din vän efter det här samtalet?

Jag tycker du skall berätta för din fru vad som hände. Eftersom det här hänt inom din vänskapskrets och dina vänner ännu till har ett öppet förhållande kan det hända att hon annars får höra från någon annan. Personligen skulle jag lättare acceptera/förlåta ett snedsteg om min man berättade om det själv än om jag får höra om det via vänner. 

Händelserna verkar ha rubbat din tillvaro och jag tycker det är synd många här genast dömmer dig. Jag har själv varit med om lite lustiga saker i vänskapskretsen när det kommer till sex. Det kan göra allt mycket invecklat och besvärat. Jag har även ett par gånger råkat ut för situationer där jag druckit, drömt om väldigt bra sex och inte insett först att det inte bara är en dröm. Så jag kan förstå tanken att man är helt med på noterna först och gillar det fast man inte skulle ha gått med på sex med personen i fråga om man gjort ett medvetet val. 

Jag hoppas du lyckas prata med din fru om saken och att ni kan gå vidare från det här. Fast du inte anser dig själv våldtagen så är det ändå en otrevlig känsla att ens vänner utsatt en för en situation som man inte var med på och inte i det läget lyckades hindra.
Svar på tråden Utnyttjad?