• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • Anonym (Anonym)

Hej.

Hänger på här! Blivit testnarkoman ???? redan testat 4 dagar irad. Har bim 22/10...

så mycket blandade känslor. Ena studen är jag säker på att jag är gravid nästa stund blir jag nere och tänker att det är kört(fast det är ganska lång tid kvar till bim) jag hatar denna väntan.....

• En sommar dag
    mangon skrev 2018-10-15 16:40:33 följande:

Men vad kul!!!!! Grattis. Har du tagit test tidigare? Eller var detta första?

Jag tog ett test igår men det var så svagt så det gick förbi. Tänkte idag att jag testar igen, återigen ett svagt streck. Åkte då och köpte clear blue som gav gravid 1-2 veckor =D helt oväntat men samtidigt mer än välkommet. Hade planer på ivf till våren.
  • Anonym (Evi)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-15 16:42:38 följande:

Hej.

Hänger på här! Blivit testnarkoman ???? redan testat 4 dagar irad. Har bim 22/10...

så mycket blandade känslor. Ena studen är jag säker på att jag är gravid nästa stund blir jag nere och tänker att det är kört(fast det är ganska lång tid kvar till bim) jag hatar denna väntan.....

Känner samma sak som dig, jag har bim 20/10 har också testat många g.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Evi) skrev 2018-10-15 17:04:19 följande:

Känner samma sak som dig, jag har bim 20/10 har också testat många g.

Varför inte bara vänta tills bim... ändå slösar man pengar både på masssa gravtest & ägglossningstest...

har ni försökt länge?
  • Tirin

Tips till alla testomaner, testlagret har ju superbilliga LH- och Hcg-test och de verkar faktiskt hålla bra standard. Testade med deras Lh-stickor och apotekets dyrare samtidigt denna månad för att jämföra och visst det billigare testet tog längre tid pp sig men det blev ju exakt samma resultat! Vet inte hur det är med gravtesten då jaginte e blivit gravid än men tror det är samma kvalité där...

• Anonym (Evi)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-15 17:09:06 följande:

Varför inte bara vänta tills bim... ändå slösar man pengar både på masssa gravtest & ägglossningstest...

har ni försökt länge?

Nej det är andra månaden vi försöker. Men man kan inte låta bli. Jag kör RFSU gravtester.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Evi) skrev 2018-10-15 18:33:06 följande:

Nej det är andra månaden vi försöker. Men man kan inte låta bli. Jag kör RFSU gravtester.

Ne vet precis hur det är.... vi är egentligen på första riktiga försöket., missade äl förra månaden.. jag kör på testlagrets!
  • Anonym (Anonym)
    cassandra92 skrev 2018-10-15 15:04:36 följande:

Lycka till! Hoppas det blir ett plus! Jag har BIM den 28/10 så lång väntan!

Ja det är en helt sjukt lång väntan... håller tummarna för oss båda!

Har du testat något än? Eller klarar du av att hålla dig?
  • Anonym (Evi)

Dagens gravtest tycker jag ser två streck
Svar på tråden BIM oktober-18