Inlägg från: Katten22 |Visa alla inlägg
  • Katten22

Dominant pojkvän

Jag har sedan några månad tillbaka träffat en kille. Redan från början var han tydlig med att han gillar att vara dominant vilket jag börjat fundera på ifall det bara är något han spelar. När vi messar med vara dra märker man det tydligt i hans sätt o prata, tex att han kan säga att vi dka ha sex när han vill o Bla Bla. Nä vi sedan väl är är detta dom bortblåst o han är hur mysig som helst.

Under hels tiden vi har träffats har jag märkt att han inte är så jätte glad i att prata. Jag själv vill ju gärna messa 24/7 medans han skriver lite då o då. Jag vet att han jobbar otroligt mycket. Tanken har ju funnits att han inte vill prata med mig men genom lite snokningar på fb verkar han va likadan mot alla. Har tex sett att hans kompisar skrivit saker som att vi skulle ha setts ändå blir det inte av som vanligt. Tog upp detta med honom en gång o då höll han med om o sa att hans mamma även påpekat att han borde höra av sig mer till nära o kära.

Nu på sistonde har han även tagit upp tanken att han vill skaffa barn så ser liksom inget tanke med att säga så ifall han inte menade sllt med mig.

Så är vi alls olika? Finns de de som inte ser någon mening med att prata hela tiden?

Ibland har jag skrivit till honom o det har då kunnat gå ett helt dygn innan han svarar. Men om han skriver något till mig, inom en timme kan han ha gjort frågetecken 3 gånger o även ringt.

Svar på tråden Dominant pojkvän