glömde tampongen i! hjälp!!!! långt & äckelvarning!!!
Herregud. Nu är jag grymt orolig.. Jag opererades för utomkvedes för ca 5 veckor sen. Fick första mensen den 8e nu. Väldigt riklig. Senaste dagarna har jag tyckt att det känts väldigt trögt att stoppa in en tampong men tänkte att det är nog för att jag är svullen i underlivet. Brukar bli det vid mens. Har oxå senaste dygnet tyckt att jag luktar väääldigt illa i underlivet o har misstänkt infektion eller nåt. Duschat 2 ggr/dag senaste 2 dagarna. Men lukten försvann inte.. O nu när jag duschade så tänkte jag att jag skulle "skölja" rent där inne med bara vatten så tryckte duchen på svag stråle så det kom upp vatten o vet ni vad som hände. Jo när jag skulle krysta ut vattnet kommer det ut en väldigt uppsvälld o blodig tampong. Först såg jag inte vad det var o trodde det var en jättestor blod/slemklump.. Men det var en tampong! Herregud. Den kan ha varit i mig i 2 dagar. Inte konstigt att det knappt gått föra in en ny o att jag känt mig "svulen". Har ju ehj velat känna efter med finger heller pga infektionsrisk o så efter op.. Men nu kanske jag tabbat mig totalt???? Fan hur kunde jag enss glömma? måste varit när jag vaknat på natten o skulle byta. Vet inte vad jag heter knappt när jag vaknar mitt i natten. men detta har ALDRIG hänt. Känner mig som ett sånt snusko nu... Nån som vet om detta är farligt o om jag kommer dra på mig en infektion eller nåt nu??? Nån som klantat sig så som jag nångång? Svar mottages VÄLDIGT tacksamt!