Gillar killar smala tjejer alls?
Snälla ts, sluta bry dej om vad killar generellt tycker. För när du hittar han som älskar bara dej så kommer du strunt totalt i vad andra tycker, förhoppningsvis.
Jag är 175 och när jag var mellan 20-27 vägde jag 55 den mesta tiden och när jag inte alls tog hand om mej 50 (då kunde jag inte ens resa mej snabbt utan att det snurrade i huvudet). När jag vägde 55 åt jag inte vad jag borde, jag hade ett jobb där jag rörde mej mycket och hoppade gärna över måltider för att inte riskera att bli fet. Mina revben i dekotellaget, mellan brösten och på ryggen syntes och jag ansågs som "snygg, men borde äta upp mej tio kg" fick jag höra av killar "att hans kompisgäng talat om".
Min rumpa var extremt platt, dels för att jag inte har någon svank öht och höftbenen stod ut eftersom mina höftben egentligen är gjorda för bredare höfter, i avsaknad av fett lämnade det två kantiga utstående höftben kvar.
Detta är förmodligen inte alls fallet med dej då din vikt förmodligen ser naturligare ut på dej och passar din kropp bättre. Så fort jag väger under 62 så står mina höftben ut, rumpan helt platt och revbenen syns på framsidan. Benigt fick jag höra många ggr då att det är inte snyggt alls. Så fort jag slutade vara det minsta ätstörd och med stigande ålder vägde jag ganska snart strax över 70, vilket var skrämmande i början. Nu väger jag 75 och har mer muskler efter gym och löpning och känner mej enormt mycket snyggare och starkare
Men sluta bry dej om vad killar generellt tycker. Alla har olika smak och jag är säker på att du är vacker, med större självförtroende (men inte överdrivet) anses du förmodligen ännu vackrare, så njut av att vara smal, men inte benig-för det känns inte varken särskilt fräscht eller friskt.
Kram till dej!