Lista alla dåliga egenskaper hos ditt ex!!
Är olyckligt kär i en kille som inte är i närheten av så fantastisk som jag tror just nu.. Fler i samma sits? Låt oss hjälpa varandra :) :) :)
Jag börjar:
*Han går runt och kallar sig ingenjör fast han aldrig satt foten på ett universitet vad jag vet. (Inte hans dotters mamma heller, och hon är tydligen speciallärare, också en lång utbildning..)
*Han tycker knark är coolt. Olika coolt beroende på vilka kompisar som är med just då.
*Han är en social kamemeleont som är mån om att göra sig poppis hos alla
*Han föraktar tjocka människor
*Han spelar över när han skämtar, överdriver sin dialekt och sina uttryck.
*Han blir antingen splittrad ofokuserad eller förbannad när han blir stressad, och kan inte lugna sig eller låta bli att ta ut det på omgivningen
*Typisk mina barn och andras ungar-person. Vill ha fler barn, eller fosterbarn. Men har svårt för mina barn, som verkar vara ett stressmoment
*Inget tålamod med barn och en auktoritär syn på barnuppfostran, där respekt för vuxna och att inte sticka upp är viktigt.
*Han tål ingen kritik, inte ens försiktigt framförd.
*Han kan dricka sjukt mycket och sen tycka att bakfyllan var oförtjänt.
*Han går runt och är glad skämtsam och positiv. När jobbiga känslor hinner ifatt finns bara han och då är han otrevlig, avvisande och vägrar prata.
* Han är största stödet för sitt ex som har psykiska problem, men han pallar ingen ledsenhet från mig. Känner sig påhoppad direkt.
*Blir man sårad eller arg vänder han det han gjort mot en, genom att påstå att jag ?har verkligen hängt upp mig på det här alltså? Eller att jag ?förstorar upp saker?
*Oerhört mån om bilden av sig själv som en reko snubbe och inget svin. Ingen får påstå nåt annat. Jag får inte heller nämna något dåligt om honom för mina vänner, för så röten vet han minsann att han inte är!
*Hans behov av att få prata om sin ?bästa vän? exet med just mig, verkar gå före mitt behov av att slippa höra skiten. Han vill inte smussla, så därför måste jag vara lika insatt i hennes krångliga jobbiga liv som han. Jag hör inget om hans övriga nära vänner, men det är tydligen inte smussel. Skumt.
*Han pushade kärleken framåt med outtröttlig energi, och uppvaktade mig oavbrutet. Han övertygade mig alldeles för tidigt om att han var säker på oss.
*Tappade känslorna för mig på en natt, antar att det var för hans ex gjort slut med sin snubbe och ville höras och ses mer ihop med dottern..
*Han hoppas att hans ex ska ta tillbaka honom, de var ihop 6 år, förhållandet dött från hennes sida efter 3, innan barnet. Slut sen 1,5 år.. Tjena
*Han vägrar bearbeta svek med ilska