Kliar i rumpan!!!!!
Alltså hjälp!!!! Är det nån som vet vad tusan jag drabbats av?! För ca 2-3 månader sen fick jag något konstigt kittel i rumpan som sedan blev klåda och sen en allmänt konstig känsla INUTI analen. Känns som en tryckande/ilande/kliande känsla inuti rumpan och blir GALEN! Ett tag efter att det började fick jag också sveda och värk runt slidöppningen, klåda inuti slidan och runt klitoris och det sved när jag kissade. Har provat allt känns det som - behandlat mot svamp, mot springmask (är inne på min andra behandling nu för den första hjälpte inte och det var dessutom med den receptbelagda medicinen, Vermox) :( är livrädd att det ska vara mask men har inte sett några varken i rumpan eller i avföringen eller när jag gjort tejptest två ggr och medicinen hjälper inte. Det kliar hela tiden i princip. Är så less och kan inte släppa tanken på att det skulle vara typ springmask fast jag behandlat och det inte hjälpte.
Har tom lämnat avföringsprover "maskägg och cystor" fast det är väl tejptest man ska lämna för just springmask? Vad kan detta vara?? :( blir så deprimerad och känner mig äcklig hela tiden. Har pratat med VC men hon sa att om det var mask skulle det varit döda och att det nog var sommarvärmen som gjort huden irriterad men det kliar ju/känns konstigt INUTI analen :(