• Anonym (Zpider)

Hur ska en kille vara?

Ibland sägs det att tjejer gillar när en kille är avslappnad, inte är för på och att man faktiskt kan prata, umgås, skoja osv. 
    Och ibland sägs det att tjejer gillar när killar visar vad de vill, tar för sig, bekräftar dom som kvinnor osv.
    Själv är jag mer som den första typen, är inte för på, mera försiktig. Jag hoppas att tjejen ska gilla mig för andra saker än att jag kanske är den mest flirtiga killen.
    Så, är det bra eller dåligt? Vilken typ av kille uppskattar du mest?

• Svar på tråden Hur ska en kille vara?
  • Anonym (Munspel)
    Anonym (Zpider) skrev 2018-09-07 07:30:15 följande:

Ibland sägs det att tjejer gillar när en kille är avslappnad, inte är för på och att man faktiskt kan prata, umgås, skoja osv. 

Och ibland sägs det att tjejer gillar när killar visar vad de vill, tar för sig, bekräftar dom som kvinnor osv.

Själv är jag mer som den första typen, är inte för på, mera försiktig. Jag hoppas att tjejen ska gilla mig för andra saker än att jag kanske är den mest flirtiga killen.

Så, är det bra eller dåligt? Vilken typ av kille uppskattar du mest?

Män får gärna vara någonstans mittemellan, inte för på och inte för av. Det måste finnas något som gör att man ändå får lite bekräftelse på att det finns ett tycke. Är man för försiktig så är risken att den ena blir förvirrad och kanske inte vågar gå vidare. Är man för på då är risken att man motar bort den andra.
  • Anonym (MrB)

Om du ska masslanda tokigt många tjejer är det nog bra med statistik. Då kan du spela att du är den populäraste typen och på så vis har du oddsen med dig.

Men, i det riktiga livet är det nog bäst att vara sig själv. Hitta en tjej som gillar dig som du är, kan bli tufft att spela spel hela livet annars. Alternativet är ju att du återgår till dig själv efter ett par år, konsekvensen blir då skilsmässa och barnen varannan helg...

• Anonym (Hm)
    Anonym (MrB) skrev 2018-09-07 09:07:20 följande:
    Om du ska masslanda tokigt många tjejer är det nog bra med statistik. Då kan du spela att du är den populäraste typen och på så vis har du oddsen med dig.

Men, i det riktiga livet är det nog bäst att vara sig själv. Hitta en tjej som gillar dig som du är, kan bli tufft att spela spel hela livet annars. Alternativet är ju att du återgår till dig själv efter ett par år, konsekvensen blir då skilsmässa och barnen varannan helg...
    Håller med
  • qfnafnjf

Varför ska man spela spel hela livet? Fy fan ingen tjej är så bra att man vill hålla på med sådant.

• Anonym (Lärjungen)
    Dr Nail skrev 2018-09-07 08:59:02 följande:

Grab em by the pussy.

Funkar det?
  • Dr Nail
    Anonym (Lärjungen) skrev 2022-09-06 16:37:45 följande:
    Funkar det?
    Man får en reaktion i alla fall.
  • Anonym (Lärjungen)
    Dr Nail skrev 2022-09-08 00:04:17 följande:
    Man får en reaktion i alla fall.
    Alltid något.