Inlägg från: Anonym (SD 2018) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SD 2018)

Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!

Skulle tro att män i den åldern uppskattar kvinnor som är sig själva, trygga i sin person och som mår bra i sällskapet av en självständig man som gärna hittar pp aktiviteter med sin andra hälft. Tvåsamhet förenar människor och får individer att växa.

#förändringpåriktigt

• Anonym (SD 2018)
    Anonym (lillsnoris) skrev 2018-09-07 22:03:56 följande:

ja, kvinnan lär växa, magen iaf (om kondom icke används) HÖHÖ

Det är bra för kommande välfärd om nya generationer växer upp med kärleksfulla familjer, även om det TS pratar om är mindre möjligt att framordna.

#förändringpåriktigt
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 22:22:48 följande:

Precis, det är lite det som jag fiskat efter. Som jag tänkte var skillnad på ung kontra mer levnadserfaren man. Det där med att ha landat i livet lite.

Det jag trodde. Skulle nästan hävda att det är säkert att en man i den åldern föredrar detta. Om du stämmer in på punkterna hoppas jag att du tar för dig av kärleken som väntar dig runt hörnet.

#förändringpåriktigt
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anneli) skrev 2018-09-08 11:50:58 följande:

Ja du ska inte rikta råden till mig för jag är 60+ och skulle ALDRIG snudda vid tanken att ragga på småfolk

En sund tanke som förhoppningsvis får dig att känna tillfredsställelse i det sexuella livet.

#förändringpåriktigt
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anneli) skrev 2018-09-08 12:48:25 följande:

Jag har slutat med sådant! Ork int som vi säger i norrland. (Jag är också SD)

Du låter som en mycket insiktsfull människa!

#förändringpåriktigt
  • Anonym (SD 2018)
    Pissarro2 skrev 2018-09-09 17:48:28 följande:

Ju äldre man blir desto mindre spelar ålderskillnad roll. Men 35 och 50 är ändå viss skillnad, på gränsen.

Vad gäller sexuella förbindelser är detta inget märkvärdigt exempel.

#förändringpåriktigt
Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!