Inlägg från: Anonym (anneli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anneli)

Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!

Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 18:23:20 följande:

Hej,

Jag är en kvinna som är så himla attraherad av en man som är 15 år äldre, närmare bestämt runt 50 år. Kroppen får fnatt varje gång jag ser honom och jag anar nyfikenhet tillbaka. Eftersom han i dagsläget verkar vara singel så skulle jag vilja lägga in en stöt, en ganska villkorslös sådan till att börja med.

Så till frågan, vad attraherar män i denna ålder? Jag känner mig novis i frågan. Hur gör man?? Vad gör man?? Hur klär man sig? Vad får hjärtat att slå ett extra slag?

Alla tips är välkomna! 

Alltså du är då själv runt 35? och tycker att en man runt 50 är spännande och nästan "mystisk"? Du raggar väl inte annorlunda på en 50-åring än du gör på en man i din egen ålder? Gör som du gjorde senast det funkade. Inte svårare än så. (nyss var han bara 49)
  • Anonym (anneli)
    villbusa skrev 2018-09-08 04:10:07 följande:

Man 50 här.... O jag hatar spel o krusiduller.... ta ögonkontakt säg att han tänder dig o fråga om han e intresserad...

Låt mig gissa........om en kvinna tagit ögonkontakt med dig och sagt att hon tänder på dig och undrar om du är intresserad!....så hade du gått igång i VILKEN ålder du än varit? 50 år liksom........what´s the difference?
  • Anonym (anneli)
    Mongoliet skrev 2018-09-08 08:18:26 följande:
    Shit ni tror att alla män gåt igång på alla kvinnor. Herregud. Personligen går jag verkligen inte igång på fula tjejer som är framfusiga.
    Jag svarade en 50-årig man som förklarade vad han gick igång på och jag undrade i princip om det ändrats sedan han blev 50? TS vill ha tips på hur man förför en 50-åring!
  • Anonym (anneli)
    Mongoliet skrev 2018-09-08 09:28:00 följande:
    En smekning på kinden? Han är 50 & inte 95 för fan.
    hahahahahahahahahahaha
  • Anonym (anneli)
    Anonym (mannen) skrev 2018-09-08 09:51:33 följande:
    Protest.

När någon som är för bra för mig sänder sådana signaler så tänker vi bara att kemin stämmer men hon är flirtig och trevlig mot alla.
    Fast du får ju ta hänsyn till "nivån"! Liksom *typ* som när pojkarna i skolan satte betyg på tjejerna! Är du en "fyra" så får du ligga i rejält.
  • Anonym (anneli)
    villbusa skrev 2018-09-08 11:14:53 följande:
    Ja ungefär så.... jag är fortfarande en ung kille i huvudet i många avseenden..... jag har lärt mig en del om hur jag fungerar o hur andra fungerar.

Jag går verkligen inte igång på alla eller vem som helst men har alltid gillat raka rör.

Men visst ska du tvunget krångla till det kan du ju fråga om farbror behöver massage... om promenadkäppen behöver vaxas tånaglarna klippas eller något annat som du tror just 50-åringar uppskattar...
    Ja du ska inte rikta råden till mig för jag är 60+ och skulle ALDRIG snudda vid tanken att ragga på småfolk
  • Anonym (anneli)
    villbusa skrev 2018-09-08 12:09:41 följande:
    Jag kanske uttryckte mig oklart men försökte få fram poängen att just åldern är ett dåligt mått på vad som skapar attraktion. Jag har alltid älskat hav o friluftsliv. Alltid gillat kvinnor som säger som det är o vågar ta för sig.... lite extra får förstås idrottstjejer igång mig... så här det varit från jag var 13 tills nu när jag är 50. Så hur man raggar på en 50- åring är väl inte svårare än att ragga på en 20-åring tänker jag..
    Ja det är min ståndpunkt också. 50! låter mycket men man är ju samma person.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-08 12:44:29 följande:
    En sund tanke som förhoppningsvis får dig att känna tillfredsställelse i det sexuella livet.

#förändringpåriktigt
    Jag har slutat med sådant! Ork int som vi säger i norrland. (Jag är också SD)
  • Anonym (anneli)

Minns plötsligt bilderna man sett på forna förfäder där de tronat på bilder från 50-årsdagen. Gamla män med käpp som omgiven av blommor sorgset blickar mot kameran. Ger mig katten på att året innan när de bara var 49 röjde de runt hejvilt.

• Anonym (anneli)
    Arboga skrev 2018-09-08 18:00:04 följande:
    Kom naken, tag med öl.
    Och ha platt huvud och inga tänder. Så skämtade man på min tid.
Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!