• Mr K69

Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!

Ögonkontakt li...... mycket längre än nödvändigt + ett leende, lägg handen på hans mer än 1 gång, prata om vad du ska hitta på i helgen men "så är det ju lite tråkigt för du har ingen att gå med", stanna kvar på jobbet för du ska fixa något men läskigt att vara själv osv osv. Fattar han inte vinken så hör du av dej till honom sent en kväll då du "har tappat bort nyckeln hem" och har ingenstans att ta vägen.

Funkar inte något av det så får jag väl fråga chans på honom åt dej.

• Mr K69
    Anonym (Blondie) skrev 2018-09-10 07:57:34 följande:

Ha ha! Jag hör av mig om jag behöver hjälp med att "fråga chans"! 

Lååååång ögonkontakt och varmt leende har jag redan gjort. Men resten är svårt att göra då vi inte arbetar på samma arbetsplats och när vi ses har vi båda två kollegor med oss. Känns lite off att börja ta på honom då... Jag får nog i så fall köra med "oj, här står jag av en ren händelse utanför din arbetsplats, fast jag inte normalt har vägarna förbi, otroligt nog precis när du slutar och har tappat nyckeln till mitt hem och alla låssmeder är upptagna för dagen och natten. Stackars  ensamma mig." Nja, lättare att säga rakt ut tror jag...

Haha, men med din humor så blir det inga problem att lyckas med ragg. Good luck girl!
Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!