Varulv
Det var inte en varg då?
Var i landet bir du?
Jag gillar mystiska ting och fantasin sätts igång när jag läser något sådant hihi.
Tror du på att det kan finnas varulvar på riktigt?
Det var inte en varg då?
Var i landet bir du?
Jag gillar mystiska ting och fantasin sätts igång när jag läser något sådant hihi.
Tror du på att det kan finnas varulvar på riktigt?
Låter som en saga haha, åk dit där igen och ta med kameran.
Ruktigt intressant och vill höra mer haha.
Brukar du uppleva ockulta saker?
Det gör det haha. Var faktiskt skrämmande.
Jag är väldigt öppen men väldigt rädd för det okända.
Jag har varit med om mycket som inte finns logisk förklaring till.
Jag har hört någon skrika och jag var på arbetsplatsen där det var bara jag och min kollega. Jag trodde det var hon så jag sprang i panik till henne. Men det var inte hon. Ingen annan i närheten då det var på natten i ett industri område. Och det var inifrån byggnaden men vi var som sagt ensamma.
En annan gång var vi 2. Vi släkte överallt och kolla så allt var stängt. Jag och kollegan vet att vi släckte. När vi kom till parkeringen så var det tänt. Vi åkte ut från parkeringen och sen tillbaka men då var det släckt igen. Helvete heller att vi går in sa vi då haha. Om någon kommit hade vi sett det.
Sen det vanliga, ser skuggor och tekniken sätts på och dörren som låter som att någon kommer in.
Jag var hemma själv och var på toa. Då hörde jag att dörren öppnades så jag sprang ut för trodde min hund hade öppnar till sovrummet. Men den var stängd men balkong dörren var öppen .. bodde pp 4:e våningen.
Nu för någon helg sen så sov vi en stuga. Vi gick ut och gick pp natten och hörde då tre bankningar från en container men Ingen var där.... så vi sa att det finns inga spöken och då banka det tre höga smällar igen! När vi kom till stugan så var fönstret öppet. Då hörde vi att någon höll på med fönstret men ingen var där.
Jag jobbar i hemtjänsten så var hos en kund och jag hörde lekande barn från grannen. Jag tänkte att gud att barn är vakna så sent!! Men det finns inga barn där, bara äldre. Då var klockan runt 11 på kvällen.
Jag såg även en gammal sjuksköterska spatsera in i ett rum pp ett äldreboende. Var ingen i det rummet,
Usch, jag ser och hör så mycket men försöker att stänga mig. Har FU varit med om något?
Fan vad coolt, hoppas du träffar kullen igen i drömmen.
Det finns massa övningar man kan göra för att komma till vissa drömmar. Googla.
Är du tjej eller kille? Du verkar vara en riktigt intressant person.
Ufo vet jag inte om jag tror på, men man vet aldrig allt är möjligt
Jävligt intressant, går ofta promenader i skogen.
Kommer nog försöka koppla bort allt om dogman, aldrig hört talas om det. Var skulle de bo i såfall och varför har ingen pratat om dessa förut?
Bigfoot har man hört om ett par ggr under sitt liv.