Inlägg från: Icewolf |Visa alla inlägg
  • Icewolf

Varulv

Det kanske var en dogman ni såg? Det är i princip en varulv, minus att den förvandlar sig från människa till ulv.

Tro det eller ej, det har varit sjukt många som har sett liknande i USA. Det sägs även att ett fåtal i Sverige har skådat dessa varelser även Göteborg.

Minns du hur den såg ut? Några detaljer?

Är själv super intresserad i dessa såkallade dogmen och har lyssnat på en massa från Dogman Encounters på Youtube. Tror dock inte att de är övernaturliga.

Hoppas själv på att någongång få se dessa, ifall de nu verkligen existerar

• Icewolf
    missme85 skrev 2018-09-23 02:42:20 följande:
    Jag har läst om det. Jag tänker hur kan så många människor försvinna spårlöst och aldrig hittas?

Denna var mörk /svart päls större än vår schäfer hund och mycket bredare. Lång päls som schäfern. Ansiktet var lite spetsigt som en varg. Den satt på konstigt sätt med benen som att det var påväg att attackera. Benen var stora breda.

Alltså vi var så rädda så vi sprang. Det var inget vanligt djur..

Jag ska kolla det på youtube

Skrämmande, men väldigt intressant. Jag hade också sprungit! Snabbt, väldigt snabbt!

• Icewolf
    missme85 skrev 2018-09-23 13:53:41 följande:
    Jag satt och kollade youtube du skrev om. Intressant faktiskt. Det är många som beskriver samma oberoende av varandra .

Men jag kommer härdanefter undvika skogen kvällstid/nattetid med hunden haha.

Det är väldigt intressant. Är själv super intresserad i allt mystiskt som bigfoot, Loch Ness odjuret etc.

Det hade jag också gjort. Jag har inte ens upplevt nåt liknande, men kände mig lite illa till mods när jag var i skogen för två veckor sen, vetandes att dessa kanske finns. 

Jag skulle gärna vilja se en, men samtidigt så vill jag inte, haha. Är rädd att det kommer att påverka mig på något sätt. Men det är väl likabra att vara medveten att dessa kanske finns.

Svar på tråden Varulv