SD gjorde bort sig totalt
Jimmie och ulf "jag är så vacker" när jag ler..jag skulle hellre vilja säga motsatsen..
Jimmie och ulf "jag är så vacker" när jag ler..jag skulle hellre vilja säga motsatsen..
Kd..större än liberalerna..ett kristet parti eller ?..mystiskt..
Är man nöjd med sin egen tillvaro så behöver man inte sd..!
Lite lustigt då i så fall, att jag var mycket mer SD:are, säker på SD osv, i en tid då jag var betydligt mer nöjd med min egen tillvaro än vad jag är idag...
Rätt märkligt inlägg då partiet alldeles uppenbart har ett existensberättigande. Är man rik så behöver man inte heller välfärden, eller vad menar du?
Nej, så är det ju. Men kanske ska man försöka ha ett helhetsgrepp och inte bara se till vad en själv behöver ...
Visst är det så. Detta perspektiv finns dock inom alla partier. Vänstern vill ex att Sverige ska vara mångkulturellt och har liten förståelse för den som anser annorlunda.
Sd bara tjatar om att vi har demokrati i sverige och de därför också bör bli accepterade..men nu är det så att det är valresultatet som gäller och inget annat..!
Jo, men det går inte att bedriva blockpolitik när man utesluter partier från samtal. På så vis är vår demokrati svag. Så SD har helt rätt.
Om sd-anhängarna hade gillat de andra partierna så hade sd aldrig funnits..så varför ska då övriga politik-anhängare gilla sd..??