Inlägg från: Anonym (Röstade på SD) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Röstade på SD)

SD gjorde bort sig totalt

Bananböjaren skrev 2018-09-10 08:45:01 följande:

SD hade ännu för några månader sedan 22-23% stöd i undersökningarna. Tills valdebatterna började. Nu blev resultatet endast 17,6%. Man lyckades alltså kasta bort över halva det ökade stödet man byggt upp under en hel period i oppositionen. Helt klart bör man lyfta fram SDs töntiga rasistpolitiker mera i media så folk ser vilka våp de är. De har inga argument och viftar med sitt fåniga invandrarkort hela tiden, mycket bra att nedgången har börjat.

Nu väntar fyra år av totalt verkningslöst gnällande i opposition för SD sedan slipper vi nog rasistpartiet.

Jag börjar bli djupt orolig för sådana som dig TS och svenskar överlag. Ett du är en sådan som inte lärt dig tänka kritiskt och köper allt med hull och hår vad media säger. Du tror fortfarande att SD är ett rasistparti när de är nationalister. Tror du på allvar att mellan 18% eller som tidigare 22% är rasister. SD är likt FI ett missnöjesparti. Vi vill ha förändring. När 90% av våldtäkterna begås av utrikesfödda, eller gängkriminaliteten är uteslutande invandrarkillar, bilbränder som i Göteborg begicks av invandrarkillar, man hälsar inte på kvinnor, man mutar politiker att få 6000 röster om han accepterar att bygga en ny moske listan kan göras lång. Du ställer dig aldrig själv frågan varför vissa som röstar på SD vill stävja detta. Du ställer dig aldrig frågan varför Danmark och Norge kritiserar svenska valet och tycker de är odemokratiskt. Polen, Danmark, Österrike, Ungern och USA många gånger använder Sverige som ett varnade exempel hur man misslyckas med integration och skojar många gånger om Sverige. Detta och genuspolitiken skrattar dom åt Sverige. Vad är det du och många andra svenskar inte förstår som många andra länder samt SD väljare ser allvarligt kring. Bara de att Danmark och Norge tycker valet inte har gått demokratiskt tillväga. Jag tror att du är som många andra svenskar naiva och tror på propaganda maskinen SVT. Se verkligheten. Får väl se vem som har rätt du eller jag när du tvingas knäböja inför Islam om 20-30 år. Jag har varnat dig dom har redan börjat muta politiker, inte hälsa på kvinnor och andra som sympatisera med ISIS inom politiken. Hur många mer tecken behöver du. Vakna upp TS du sover likt 80% av andra svenskar. Världen skrattar åt Sverige, tycker du det är roligt???
  • Anonym (Röstade på SD)
    KillBill skrev 2018-09-11 22:52:53 följande:
    Några kommentarer:

1. SD har aldrig fått 22 % i ett riksdagsval.

2. Kriminologer räknar med att på varje anmäld våldtäkt så det går 5-6 våldtäkter som aldrig anmäls (och när det gäller oanmälda våldtäkter så bedömer kriminologerna att det är vanligt att offer och gärningsmän ofta känner varandra). Eftersom det är så få våldtäkter som anmäls och att många våldtäkter blir ouppklarade så går det inte att säga något om hur många våldtäkter som utförs av svenskfödda respektive utlandsfödda.

3. Danmark och Norge har inte kritiserat genomförandet av det svenska valet.

4. Den svenska integrationen är inte så dålig som sitt rykte. I jämförelse med andra länder så kommer invandrare snabbare i arbete och i Sverige förvärvsarbetar en högre andel av invandrarna.

KillBill skrev 2018-09-11 22:52:53 följande:
    Några kommentarer:

1. SD har aldrig fått 22 % i ett riksdagsval.

2. Kriminologer räknar med att på varje anmäld våldtäkt så det går 5-6 våldtäkter som aldrig anmäls (och när det gäller oanmälda våldtäkter så bedömer kriminologerna att det är vanligt att offer och gärningsmän ofta känner varandra). Eftersom det är så få våldtäkter som anmäls och att många våldtäkter blir ouppklarade så går det inte att säga något om hur många våldtäkter som utförs av svenskfödda respektive utlandsfödda.

3. Danmark och Norge har inte kritiserat genomförandet av det svenska valet.

4. Den svenska integrationen är inte så dålig som sitt rykte. I jämförelse med andra länder så kommer invandrare snabbare i arbete och i Sverige förvärvsarbetar en högre andel av invandrarna.
    1. Nej de är sant men i sifo-mätningar har de legat högre upp. Sen rör sig väljare i olika partier. SD har tagit väljare ifrån M och S de tog upp de under valvakan. Sen kan de vara så att vissa M väljare valde KD för att rädda aliansen istället för att rösta på SD. Man pratar om att 25-30% av väljarna rör sig runt bland olika partier och över blockgränser. Jag tex röstade för valet på M men detta valet på SD.

2. Jag har läst brottstatistiken och vet siffran och utrikesfödda är över representerade i denna statistiken. Sen kan säkert de ligga något i de du påvisar. Men jag grundar mitt påstående efter brottsstatistiken inte kring hur nära offer och gärningsman står varandra.

3. Jag läste de idag på nyheterna, för de med osanning?

4. Visst de finns bra saker i integrationen att utrikesfödda kommer inte på arbetsmarknaden. Men fortfarande har vi många utrikesfödda som inte klarar ens SFI eller sådana som aldrig kommer komma in på arbetsmarknaden pga för hög ålder. Men integration innebär inte bara arbetsmarknad vi har som Jimmie säger att paralella samhällen växer upp. Vi kan inte ta in mer när vi har en stor grupp som aldrig integreras. Fokusera först på de som är här först. Sen måste vi fokusera på andra frågor också tex äldreomsorgen. De som verkligen byggde upp vår välfärd och gjorde Sverige rikt behandlas inte med respekt. Vi måste våga göra andra prioriteringar såsom minska sjukvårdsköer, fler poliser samt förbättra förutsättningar för medel/små företag för att få ekonomin.
  • Anonym (Röstade på SD)

Interpol har beslagtagit en dator uppe hos valmyndigheten. Någon som vet varför. OSSE har gjort en anmälan MIT svenska valmyndigheten.

• Anonym (Röstade på SD)
    Anonym (Statistik) skrev 2018-09-12 14:22:46 följande:
    Vad är det specifikt i islam du hatar?
    Jag röstade också på SD för jag hatar Islam. Ska jag vara ärlig har jag inga problem med att ta in kristna araber, judar, buddister eller atiester. Ska jag vara ärlig klarar jag inte deras synsätt de ser på kvinnor. Hur de betraktar oss som otrogna icke muslimer som de står i koranen. Kolla bara vad som sker i mellanöstern etnisk resning på kristna i Israel försöker de med judarna. Offentlig hängnin är på Fredagar i muslimska länder. Jag vill inte ha dessa element i Sverige. Visst jag tror 90-95% av alla muslimer är goda. Problematiken blir de andra 5-10% som har sin dolda agenda här i Sverige de vill bygga moskeer som han som vill muta till sig en moskee med MP politikerna. Du får 6000 röster ifrån oss muslimer om vi bara får bygga en moske. Säger som Jimmie Åkesson du vet inte vem av dessa 9000 afganska männen som är en poteniel terrorist. Därför tror jag att Polen, Ryssland, Ungern och USA gör rätt. Sätt hårt mot hårt här bygger vi inga mosker för vi får inte bygga kyrkor i era länder. Här är kvinnor jämlika här tar vi kvinnor i handen vi ska inte acceptera dessa nedsättande synsätt som de har bara för de är muslimer. Kan ni inte acceptera detta då får ni åka till ett annat land. Synd och säga 90% är bra men du måste sätta hårt mot dom så de fattar. Putin fick bort terrorismen total tackvare han gick hårt mot dom och nu kontrollerar han dom i Tjejenien och fick bukt pga han satte hårt mot dom. Tyvärr de låter odemokratiskt men du måste skydda din egen befolkning och vilka regler som gäller. Jag stör mig på att svenskar är så jävla naiva och mesiga. Jag gav en rak jävla höger en gång när en våldtäkt höll på och se. Den jäveln ska lära sig att så gör man inte mot en kvinna.
Svar på tråden SD gjorde bort sig totalt